Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under april 2009

Av Denise - 30 april 2009 12:06


Ja idag ska eldarna få brinna!

Våren har äntligen kommit!


Puss på er och ha en underbar dag och natt!

Av Denise - 29 april 2009 23:48


ja jag sitter hemma hos mina storasyster jag.

har väl inte de roligaste.

sitter och funderar på vad fan man ska göra imorn.

vet inte alls.

har ingen större lust att vara här, men kan inte direkt åka nånstans heller...

ska ju te junsele och jobba på fredag så.


lessna på att vara uppe hos pappa.

hunn är gjorde mig tokig,

småbarna betedde sig som småbarn,

och kände mig inte direkt välkommen.


very well.


har ont i nacken igen.

nä inte nackspärr utan som pappa tro så kan de vara nå nerver som spöka. skulle nog kunna gissa på nå sånt med.

med tanke på att de går upp emot huvvet så.

de gör ju ont på ett mysko sätt.

kan inte riktigt förklara de.

och de känns mer när jag är kall.

saknar min palestina-schjal.

den är alltid varm och go.

har ju fundera ett par dar vars den ha vare,

kom till slut fram till att den är ju glömd hemma hos jocke.

så aja..

för använda nå andra halsdukar och grejjer så länge.



saknar hans famn.

saknar att få ligga och pussa på hans rygg. på den där tatueringen om är mellan skuldrerna mot nacken.

tycker om när han kommer ut från duschen för han bruka lukta så gott.

brukar faktiskt säga de till han.

är kanske en aning löjligt, men jag tycker om att ligga när och känna hans värme och doften som luktar så gott på han.


vi har ju tyvärr våra små dispyter emellanåt.

men de är nått som är mellan oss.

önskar att de kunde fortgå så också.

sen om jag behöver prata ut ibland, så lyssna gärna.

men annars är ne väl inge att gå och fundera på.

tror största anledningen egentligen är att de finns två starka viljor, missförstånd och att jag som har svårt att ställa om mig lite efter 4 års, singel-liv och 4 års diss.

jag tror iaf de är 4 år sen jag hade nånting sist.

bleve vill, men de är väl inte så konstigt.

man orkar inte räkna.


javisst har jag njöte av mitt liv sm jag haft.

jag ångrar nästan ingenting.

men som syrran citerade en gång som stämmer nog.

"Bra omdömme får man av erfarenhet, och erfarenhet får man från dåligt omdömme"

de är ju de som jag gjort vare sig de var bra eller dåligt gjort som format mig till den jag är nu.

fast ibland undra man verkligen om man vill vara den man är?


aja..

jag ska se ifall jag kan göra nå annat än tugga sönder mina naglar nu!


Puss på er!

Av Denise - 29 april 2009 18:45



hehe japp!

Jag klev upp halv nio imorse och då ha man ju vare vaken lite till och från sen jockes väckare började ringa vid 6 i morse.

Ja sötnöten kom ju hit igår bara för att sova.

Lite knäpp jag vet, men jag tycker de är rart!


Var på Af idag.

var varken bu eller bä. gav inte så mycket.

ska dit igen den 14:e.

rätt styggt.

mycket som händer den veckan.

den 13:e ska jag byta p-stav också.

hua, längtar verkligen inte.

hämtade ut sprutan idag. den är riktigt läskig må jag säga.


jaa.

vi får se vad som händer senare ikväll.

verkar se rätt dött ut nu.

men vem vet!?


sen ska jag jobba på fre och lör.

och har jobb under sommarn nu som de verkar.

skönt. ^^,


aja..

snart ska jag, carro och daniel fika lite.

köpte en ångermanlandstubbe som efterrätt!

Göttans de ;)


Puss på er alla!

Av Denise - 28 april 2009 22:08


J = Jeff

P = Peanut


"J - We drive from the vally...

P - was bad as hell!

J - Traffic...

P - sucked like hell!

J - Drivers...

P - angry as hell!

J - And you...

P - was scared as hell!

J - Parking...

P - sucked more like! So we're in hell! "



"I know didn't finish school, but that freakin' says: Sa nta A na, Dumbass !"



Av Denise - 28 april 2009 13:25




Fatta vad jag vill se nu!

Av Denise - 28 april 2009 10:22

[x] egen dvd
[x] egen video
[x] egen data 
[x] bredband (hela familjens)
[x] mobil
[x] mp3
[ ] mp4
[ ] ipod
[X] eget rum
[x] säng större än vanligt(120)
[ ] studsmatta
[ ] pool
[ ] basktetkorg 
[ ] hockeyspel
[x] cykel
[ ] pokerbord
[ ] biljardbord 
[ ] pingisbord
[ ] bor i hus
[X] två bilar i familjen  

summa:10



[x] Nitendo Wii
[ ] X-box 360
[ ] PlayStation 1
[ ] PlayStation 2
[ ] PlayStation 3
[ ] Netendo
[ ] Gameboy Anvance
[ ]GuitarHero
[ ] Singstar
[ ] Moped
[ ] Cross 
[ ] Fyrhjuling


summa:1



[x] Mamma
[x] Pappa
[] varit på skidsemester i utlandet
[X] varit på solsemester i utlandet
[ ]varit i Grekland
[ ] varit i USA  
[ ] varit i Storbritanien
[ ] varit i Tyskland
[ ] varit i Thailand
[ ] varit i Afrika 
[ ] varit i Asien
[ ] varit i Italien
[ ] varit på Cypern
[ ] varit i något övrigt land i Europa
[ ] varit i Stockholm
[x] varit i göteborg
[ ] varit i malmö

summa : 4


[X] mer än 5 skor
[x] mer än 5 byxor
[x] mer än 10 tröjor
[x] har varit på konsert
[x] åkt båt
[ ] åkt flygplan
[X] åkt tåg
[x] åkt spårvagn
[X] åkt tunnelbana


summa: 7



[X] du har sovit på hotell
[x] du har sovit i tält
[X] du har sovit under bar himmel
[x] du har sovit i husvagn/husbil
[x] du har sovit över med någon
[x] du har tältat med dina kompisar
[x] du har åkt buss själv
[ ] du har åkt vasaloppet
[x] du har vunnit någon tävling
[x] du har varit ute efter klockan 02.00


summa: 8



[x] har något eget husdjur
[x] ditt rum är stort(lägenhet)
[/] du får alltid pengar när du ber om det (inte alltid heller... )
[X] du har en hel del vänner
[/] du får oftast som du vill
[X] din mobil har kamera
[X] din mobil har Mp3


Summa: 6


[x] ni har hemma fler än 10 kanaler
[x] plattång
[ ] laptop
[ ] gitarr
[] elgitarr
[ ] piano
[ ] trummor
[x] flöjt
[X] Stereo
[x]surroundljud

summa: 5

[x] du har mer än 100 på msn
[x] du har mer än 200 på msn
[ ] mer än 300
[x] du får ha MSN för dina föräldrarn
[x]du har pojk/flickvän
[x]du har en vän du kan lita på
[ ] du har allt man kan önska sig


summa: 5



Totalt: 46






0-10 : Har ingenting eller?

11 - 30: Ni har saker men ni hade kunnat ha mer

31-49: Du är vanlig

50-70: Du är bortskämd

71-90: klassens bortskämdaste

Av Denise - 27 april 2009 23:03



Jag har hjälpt sanna och jenny med att städa upp vid uteplats vid sockerbiten. blev riktigt fint.

fick ju leka pyroman. alltid lika roligt :D

får se ifall vi ska måla imorrn eller om de blir senare ;P


 


HAHAHAHAHA!

Underbart. Min gamla bussis och klassis madde hade ne skoj på tv'n idag.

Hon var med i ballar av stål.

Asskoj ju ;D de gjorde du bra gumman!


Nä nu ska jag nog ta och byta om och krypa ner i sängen.

Se på tv'n där och se ifall man vill sova.


Saknar dig darl.

Längtar tills jag får träffa dig igen.



Puss på er alla!


Av Denise - 27 april 2009 17:11

Dagens humör: Ofokuserad

Dagens mående: Fina firren

Dagens borde: Äta mat

Dagens frisyr: stripigt i hästsvans

Dagens klädsel: strumpor (vita), bruna linnebyxor, grå/scart randigt linne med stjärnor. underkläder, liten hemlis ;)

Dagens planer: Ta en prommis med sanna

Dagens vill ha:  nya kläder, jocke, och varmt vatten ute

Dagens längtan: tills nästa gång jag ska gadda mig

Dagens fundering: Vill åka till leksands sommarland :P

Dagens beroende: vet inte. :S

Dagens tråkigaste:nackont

Dagens tidning:har ingen

Dagens låt: Quiet Riot - Stay with me tonight!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards