Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under juni 2009

Av Denise - 30 juni 2009 18:17


Nu har man målat ett varv till på pappas bro.

så nu gett man klättra ut och in genom altandörrn :P

hahaha

men de börja bli fint. sen ska jag måla om räckena så de blir lika fräsch som bron, sen taket över bron etc.

ja jag ska fan få nån ordning på denna gång.

japp.

nä ska ner på byn ochinvänta regn emd sanna i parken.

puss på er!

Av Denise - 30 juni 2009 14:49


Japp nu har man tage ett nytt hål i örat!

perfecto. Synd att de gör så jävla ont den där lilla minuten.

men men.. helt klart värt de!

och fler ska de bli.


nä nu ska jag snart åka iväg och fira..

puss på er!

Av Denise - 30 juni 2009 11:26


ja grattis annica!

eller ska jag beklaga sorgen ;)


ja, jag vakna imorse av att de surrar som fan, och en getingjävel låter mig inte sova. sen när man börja vakna till ser man ännu en jävel som kommer rakt mot en. var på väg att gå upp och lägga mig hos carro. men jag gick ner hämta min hårspray och flygsmällan.

dödar dom där två jävlarna.

lite jobbigt var de ändå att döda dem, med tanke på att i wicca ska man ju värna om sina vänenr i naturen. men vad fan. när man inte får sova ostört!


sen iaf, så är jag på väg att somna om en stund.

vilket var lite dumt gjort för jag var ju pigg då.

ja i alla fall, så blunda ja och titta sen igen och ner mot golvet.

vad ser jag då? jo en getingjävel till som smyger på golvet under varddagsrumsbordet. jaha, tänkte jag.

var bara att kliva upp och spraya den jäveln dem

sen kunde jag lägga mig och vila en stund till.


idag, ska jag måla klart bron pappas, sen ska blir de fika nere hos john och annica. sen får vi se vad man hittar på mer... ^^

de är ju ännu en fin dag.

men jag önskar mig en regnig och åskig kväll nu.

vore mysigt. men bara på kvällen.


nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig mänsklig.

puss i ljumsken och ha de bra

Av Denise - 30 juni 2009 01:48


Ja idag ahr man hunne med mycket.

började dagen med att vara zombie,

sen åkte man båt med sanna emma peter och erik till sandudden och badade lite.

efter de blev de att man låg utslagen på hennes mammas och johns gård och bara va zombie tills vi gjorde ett ryck och for och bytte säng åt sanna.

hon har bytt upp sig lite.

efter de var klart gick vi till grannarna och blev kvar där.

surr sång och lite tyrkisk :D hahaha


göttans.

sen vandrade jag och sanna hemåt med rolig musik och vi dansa oss fram längs vägen. mycket mysigt en sådan sommardag.


Så nu sitter man hemma hos pappa, pratar med carro, lyssna på musik och ska väl snart sova. har lite granna att göra imorgon ;D

Annica fyller ju år idag.

ja klockan är ju över 12 nu så ;D


sen måste jag bara skriva mitt irritersmoment just nu.

varför skriver man en sak och ingen orsak till de?

hm, vill ni inge viktigt en tid som denna, eller ur huvudtaget,

skit i de då. fuck it ;D


puss på er!

Av Denise - 29 juni 2009 00:44


Hehe ja de har ju hänt lite fula saker under tiden men man glömmer bort att notera dem. Ja lite tokigt kanske.


- Jag och Sanna sitter nere i parken, surrar och myser på gräsmattan.

Sen har jag musiken strömmandes på min mobil och jag tycker jag hör musik bläddras så jag tro ju att de är sanna som sitt och bläddra i sin mobil efter nå musik. Men så var inte fallet.

För utan att jag tänker på de så hör jag Jet - Are you gonna be my girl spelas lite längre upp i parken. Bli ju asglad. Sen pratar vi vidare och sen kommer Hold on med Tim Armstrong och sanna säger " Fan vad bra musik, de skulle ju nästan kunna vara...." Sen kommer vi på att de kanske rent av är hennes skiva som jag gjort åt henne. HAHAHAHA, ja nästa låt fick oss att verkligen inse att de var de. Lite styggt faktiskt.


- Det finns nån som har gått vidare i sitt liv, så jag hoppar runt runt runt runt i ren glädje. Åh jag tycker om detta! Tycker om de så jäääävla mycket.


- Jag ska ut på en roadtrip! Jag ska, och inget skall hindra mig heller!

Inte ens väder, sjukdom, eller en nedslagen blixt i hjärnan. Hahaha.


-Jag har bränt mig! Fy fan. men de är bättre nu, men jag gett smörja in mig i solfaktor och smörja in mig ur huvudtaget för att ge huden fukt.



Sen kommer jag fan inte på nå mer.

Sorry!

Av Denise - 28 juni 2009 01:40


Ja fan de är jag nu!

Jag har mitt första pris. WOOOOOOOW :D

Ja, vad för pris: Bästa Prestation! på Skomakeri Open 09!!!

Varför då; För att jag är den bästa Servettvikerskan, haha eller ja, men jag har underhållit i baren, och jag gjorde lite servettvikning tidigare.

Hehehe skooj.

Så nöjd.

Har ett leende på läpparna som sträcker sig mila lång.


ååååg jag är så nööjd :D


Av Denise - 26 juni 2009 10:36


Jaha.. nu sitter man och skriver helt onödiga saker igen

Vaknade tidigt idag och känns skönt.

var på affärn och köpte en mjölkliter och nå blåbärskuddar!

göttans.

Så de blev min frukost idag.


Idag ska jag och brorsan åka och kika på en baslåda te 500:an

hehe.. it's niiice!

Ja de var de som var den lilla hemligheten.

Tänkte ni skulle få suga på nånting så länge.


Nä nu ska jag surfa vidare.

Ciao!

Av Denise - 25 juni 2009 11:21


Heello.

Ja nu sitter man ute och steker sig själv igen.

nästan tragiskt, för de händer ändå ingenting.

fy fy.

men men.

kanske att man får nånting till slutet av sommarn iaf.


Ja de är torsdag idag, imorrn är de fredag.

då ska man umgås med med bror en stund, så vi kanske tar en tripp ner te kram.


why?


it's a secret for a while.


Undra vad man ska hitta på idag då?

mer än att ligga och grilla ens egna fläsk i soolen.

hmm..

vill fan bada..

undra om man kanske ta och göra de kanske ;D


nä nu ska jag svettas lite mer.. ciao

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards