Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under september 2009

Av Denise - 30 september 2009 15:07


Ja jag och jessi började igår med vårt lilla projekt.

Ska fortsätta lite idag med. Så Måste snart börja med maten så man hinenr äta lite innan.

Jag och syster ska äta lite Hajmal med potatis och spenat.

Göttans.


Jag la till Rosa Bandet grejen som ni ser för att visa att jag står för detta.

Har själv köpt ett Rosa Band för att jag vill stöjda detta.

Gör en deed du med, stöd Rosa Bandet!


Nu ska jag fortsätta med mitt.

Av Denise - 29 september 2009 10:47


Ja men idag gett jag väl få ordning på skrivarn, så jag kan skriva ut dessa förbaskade inbjudningskorten.

Jag måste få ut dem snarast om folk ska hinna med...

Fuck.


Aja..

Syster har sove över här idag.

Lite skoj att hon är och hälsa på.

Ska fortsätta med galenskaperna idag med, eftersom jag inte blev fullt klart idag.

Bli att gå till återvinningstation med en massa papper så man slipp de bekymret.

Aja..

vi höres.

puss!

Av Denise - 28 september 2009 20:07


Wiie, idag, nu när jag loggade in så såg jag att man äntligen kan ha en gästbok.

Det är något jag velat haft ända sen jag skaffade denna.

Wiiie.


Aja..

Jag ska snart få besök av lillasyster en sväng

så vi får se vad vi hitta på till hon tar bussen ner till stan (mamma)

Alltid trevligt att umgås med syster en stund. fast de får itne bli för ofta och för länge dock.

Blir lätt en massa gnabb och skit då.

Av någon anledning.


Sen fick jag ett samtal nyss.

kanske inte så trevligt men jag klagar ändå inte.

Tycker dock de är synd på vad som händer.

Vännen min, behöver stöd, och det är klart att man ska få de.

Även om man inte är så duktig på de jämt, men jag försöker så gott jag kan.

Så jag finns här jämt! Som Jake2 ½ men skulle säga, 31, (24/7).


Nä ska hoppa in i duschen nu. Känner mig bra äcklig efter allt städ idag.

Puss på er alla. <3

Av Denise - 27 september 2009 19:09


hehe jo de var jag igår.

Åkte ut igår.

Hade skoj. men börja tänka ltie idag.

Undra vad man hitta på för dumheter... nä de berätta vi inte, inte nu iaf.


hehe..

har sove bort nästan hela dan idag.

slut i kroppen men inte nå bakis.

bara lebröten efter all dans.

hehe..

Av Denise - 26 september 2009 17:46


Nä, jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera.

Saker händer men har inte så mycket att dela med mig ändå.


Ikväll kanske man går ut lite, men vi får se hur de bli.

Hoppas men är rätt förberedd på att de inte blir också...

Men men...


Nä vi får höras!

Av Denise - 24 september 2009 10:37

Nä, jag har verkligen inte de.

Igår la mig framför tv'n och somna, två gånger, och jag sov mer eller mindre bort hela dan igår.

Imorse, ja väckarn ringde, men de gick inte så bra att kliva upp.

Fan.


Sen har inte mina pengar komme in än.

Börja bli riktigt förbannad nu.

Har arbetsförmedlingen slarva bort papprena igen då ska jag fan slita av skallen dom alla där.

Så jag måste upp te pappa idag och ringa försäkringskassan och kolla om de ens fått in mina papper.


Och nu måste jag gå ner till källarn.

Puss på er.

Av Denise - 23 september 2009 08:49


Japp andra dagen i rad nu jag lyckats tage mig upp, fast de var segt.

Var eute och tage morgonprommismed jessi och vira.

Fika frukost och nu har man gått ner med en hög tvätt.

Där nere i källarn träffa man grannen så man stod och surra lite med henne.

Hon har börja med sin glöggtillverkning, och den är så gooood!

Mumma!


Aja.. Jag ska ta och lägga mig framför tv'n en stund och vila tro ja.

Om jag itne ska börja städa lite.

Nä vila lite först.

Hehe.. Puss!

Av Denise - 22 september 2009 06:50


Japp nu har man lyckats kliva upp så man kan fånga dagen.

Ljuset kommer allt mer där utanför mitt fönster.

Ska snart gå ut och gå med jessi. De är hon som hjälpt mig att kliva upp.

Få se ifall jag kan få in de här som rutin. Vore riktigt bra.

Så man får uppleva lite ljus under dagarna nu när ljuset blir allt färre.

Ja jag säger färre efter som var dag som går så går några minuter mer åt mörkret.

Apropå de, så är det höstdagjämningen idag!

Wiiie.

Höstdagjämningen menas att Natt och Dag är lika lång!

Det är nu man börjar märka av hösten och dess mörker.

Sen imorrn så blir de mörkare större delen av dagen, och så kommer det bli fram till midvinterdagen.

Så vänder ljuset tillbaks.

Så ha en mycket trevlig höstdagjämning!


Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards