Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under september 2010

Av Denise - 5 september 2010 17:45


Jajamen..

då var de söndag igen och jag ska hem.

ha vare i långsele i helgen igen.

de blev lite öl och musik för migsjälv på fredan.

lördagen var jag ute på stan och sökte en och annan present, sen bort till min bror.

han hade kräftskiva.

myycket trevligt, även fast jag själv inte äter kräftern.

jag fick lite kött och nån vårrulle istället.

mums :D

hade även fredrik här på besök på en kaffe.

och här menas med hemma hos pappa.


nu sitter jag och väntar in tiden till att åka ner till mamma för att lämna igen bilen och låna en väska för datorn.

sen åka bussen upp till övik igen.


ja jag säg då de.


har väl inte så mycket mer på mitt hjärtat..

ta de lugnt

puss

Av Denise - 1 september 2010 13:32

Dagens humör: Ofokuserad

Dagens mående: Fina firren

Dagens borde: Städa upp hemm

Dagens frisyr: Rufsitufs under en gubbkepa

Dagens klädsel: dubbla linnen, jeans, strumpor, tjockstrumpisar, foppatofflor, tröja och bälte.

Dagens planer: göra nånting på miroi och hem sen.

Dagens vill ha:  min dator

Dagens längtan: till min födelseda

Dagens fundering: varför jag aldrig kommer igng

Dagens beroende: kaffe

Dagens tråkigaste: konferensboken

Dagens tidning:har konferensboken

Dagens låt: helloween - perfect gentleman

Av Denise - 1 september 2010 11:14


Hallå där...

Nu sitter jag åter igen på miroi. Nyss fått i mig en kycklingbaguette och lite cola.

I mina öron hörs lite Loreena McKennitt.

Jag tog en liten kort fikapaus.


Igår blev de inte så mycket skrivet, då jag var hemma hos min mor.

Eller vi for iväg till skogen nån timme först och letade lingon.

Jag tro vi fick ihop ungefär ett och halvt kilo trots de dåliga utbudet iår.

Så man kände sig lite evil mot de stackars bärplockarna som komemr hit varje år.

men men.. jag kommer iaf få nån burk med egengjord sylt iår.

Det känns faktiskt riktigt trevligt.

och med tanke på att själv ska göra den med.


Ska även göra eget äppelmos, rotmos och egna byttor med bruna bönor iår.

satt och funderade på om man ska plocka rönnbär med och göra gelé av de.

fast vi får se om jag ids med de.

ja jag börjar ju förbereda lite för jul redan faktiskt.

och vintern.


I alla fall så var det riktigt trevligt att få komma ut i skogen.

Förstår inte att en vanlig svensson är ute mer än vad "han" är.

Det är friskt, det är skönt och de är trevligt.

Jag tycker vi vanliga ska ut mer.

Gör utflykter.

Ut och plocka bär och svamp mer.



Jaja... efter åt så fick jag en bit mat mamma och hittade även nå gamla skivor som gjorde en nostalisk.

Sen for jag hem och packade ihop mig och katta sen började man åka hem till övik igen.

Kände att jag var lite ovan att köra i mörket, men men de gick ju de med.


När jag väl kom hem slängde jag in mina grejer i lägenheten så de ligger mest överallt just nu så de blir städa sen idag.

Var vaken bara en stund efter för jag var trött och jag skulle upp nu till morron med. Så nu sitter jag här.

och småjäser lite.


Inte fick jag med mig datorn denna gång men ska ju ner i helgen med så..

får väl se hur de går...


nu ska jag göra nå vettigt...

puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards