Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under januari 2011

Av Denise - 26 januari 2011 20:02

Jaha då sitter man hemma hos lillasyster och de fnittras som bara den här hemma.

Hon och jenny kunde knappt hålla maten innaför munnen.

Tror de har lite ont i magen, både av mätthet och skratt.


Jaha, ännu en dag ha passerat och jag klev upp relativt tidigt ändå. Solen sken och jag kände mig piggare än vanligt. Men ack så kallt de var hemma hos mamma så jag fick slå på kupévärmarn som hon har. Sen drack man lite mjölk och sen lite kaffe.

Så småningom kom mamma hem efter jobbet. Då blev de surr och så har man spela lite bejeweled blitz. Har man väl börja spela så går de fan inte att sluta. Rena rama giftet.


Sen har mamma fått hem en ny tv idag så jag hjälpte henne med den och för de fick jag ostkrokar och en dricka av henne. Myyycket gott.

Efter maten satte man sig vid datorn igen och spelade lite mera. Mest i väntan på att bussen skulle gå in till Långsele, och lillasyster.


Så nu är man här har packa ihop och ordnat upp grejerna jag ska ha hem imorrn. Så nu ska man bara invönta bussen till Sollefteå igen. Den går elva.


Nä  nu ska jag försöka gömma mina non stops från carro :D

Av Denise - 25 januari 2011 15:26


Jaha då har man stressa upp imorse för att få veta att de blev inge möte idag trots allt.

Visst är de väl lite skönt att jag slapp de så jag får vara hemma med familjen lite grand, men de känns samtidigt lite drygt att man hade stressångest imorse.

Kändes som jag inte skulle hinna nånting. very well.

Dagen blev ju iaf inte till waste, då jag fått några soltimmar och jätte gott fika av jenny.

Kladdkaka med grädde och en skvätt kaffe.


Var hem till min kära far med och hälsa på han och fick med mig en massa grejjer.

Förstår inte. Tyckte jag hade fått med mig de mesta i svängen med brorsan före julen, men ack nej. Kommer åka hem med ännu mer grejjer. Har ju iaf med mig två stycken taklampor så de känns ju lite skönt. Kommer jag har lite mer lyse i varddagsrummet.


Sen ska väl jag hänga på syrran och jenny ner till min mor en sväng.

Verkar som de är på gång nu men min slöa syster tror jag visst bestämt ha däcka av pga av lite svart kaffe. Lite roligt, då jag själv blev smått hyper.


Aja. Jag har väl inte så mycket mer vettigt att säga just för tillfället så vi synes väl.

ciao

Av Denise - 25 januari 2011 01:40


Hallå.

Att de ska gå evigheter innan man sätter/lägger sig ned för att skriva några rader på denna.

Aja..

Sist jag skrev så ja jag vet inte riktigt vad jag gjorde. eller jag minns inte.

För er som inte hängt med har jag hunne vara hemlös, fattig och skaffa nytt hem, jobba hela jul fått praktiker, etc etc.

Mitt liv har vare ja lite som en berg och dalbana.


Det har hänta grejer som bara den runt i kring mig så jag är alldeles yr och jag har hunne deppa ihop och komme tillbaks. Någolunda iaf.


Jag ligger hemma hos min lillasyster och snor internet av mina kära kompis sanna som blev granne med syrran i höstas.

Jag gjorde en spontanvisit ner till långsele för jag har inge internet eller nå pengar på telefon och var väldigt isolerad hemma i domsjö.

Low cash just nu så de har bleve mycket blodpudding det senaste. Och jag har börja älska de. Synd bara att jag har slut på lingonsylt hemma.


Ligger och skriver för jag har inte ro i kroppen att kunna somna även fast jag måste upp imorrn. de är det som är de jävligaste.

Har nå grejjer som måste ordnas och så jag gett åka hem till döviken imorrn igen.

Hade faktiskt vilja vara hemma här en stund till. Men men

På torsdag åker jessica och carro upp till mig iaf. Det ska bli riktigt trevligt. Så ska hålla lite update på de till helgen genom att sno syrrans dator ochs rkiva en och annan rad.


HIttade en massa gamla brev och lite gamla dagboksinlägg från en period i mitt liv jag skulle vilja sudda ut. Det kändes på att läsa allt man skrev. och rörd också av vissa gamla brev från brevvännerna man hade och alla gamla bilder.

tider de.

Nä måste ta och knipa igen öga nu.


God natt folket.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards