Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under februari 2011

Av Denise - 28 februari 2011 22:12


Jaha, då har min nya lilla kissa fått komma hem efter att ha vare borta från lägenheten hela dagen. Det roliga vi funderade vars hon var tidigare med, men vi tänkte att hon var ty§p under sängen där hon brukar vara, så vi tänkte väl inte mer på de.


Sen nu under kvällen började vi fundera igen och igen. Och hon kom ju aldrig fram. Så vi började fundera om de kan vara så att carro släppte ut na då hon var ut och rökte då hon vakna. men carro kommer inte ens ihåg att hon var ut.


Så efter att jag slingat klart håre, så klädde jag §på mig och följde med tjejerna ut då de skulle ut och röka. ropade men inge hände.

så tog carro tag i saken och skulle boka tvätt-tid och då ser vi att vi hade hela denna dag på oss. Typiskt! sen så hör vi en pingla ringa och alla tittar ner och vips så var det en välkänd liten rackarkatt som kommer och vill hälsa på oss.


Alla tre bryter ut i tokskratt så vi skrämmer nästan bort henne. Ja inte konstigt att hon inte kommer då man kallar och ropar både i lägenheten och ute. Sötis. Fick ju nästan ont i magen där ett tag.

Av Denise - 28 februari 2011 20:44


Ja då har man gjort stan. köpt sig tre nya toppar också.

fina, men ångestladdande. måste börja träna så man få bort dessa valkar som börja komma. huvva.


Nu sitte rjag med slingfärgningen.

har redan färgat om mitt hår till djup mörkblond. vilket resulterade i mörkare än vad jag hade tidigare. tragiskt. Ser ut som altså chokladbrun nu.

så nu har jag slingningen i och vi får hoppas på att de kommer bli bra..


Av Denise - 28 februari 2011 14:14


Jaha då står jenny i duschen och snart ska jag också hoppa in.

Vi ska iväg och göra stan lite. Storhandla lite mat och grejjer.

Sen ska jag väl ta och åka till zoologiska och hämta ut grejen åt kissekassingarna, som jag beställde vid jul.


Så ska väl ta och dricka u kaffet och börja locka fram nånting att ha å mig.

*suck*


Av Denise - 28 februari 2011 12:25


Halå där!!!!!!!!


Nu sitter jag och käkar upp mina singoalla kakor och dricker upp min cola till project runway. Muuuuuums.

Av Denise - 28 februari 2011 00:12

Jaha då var denna söndagen över.


Idag har jag vare nere i köpmanholmen och umgåtts med han hela eftermiddagen och kvällen. blev dock en tidig kväll eftersom han ska upp halv fem imorrn och jobba vid sex.


Jag tog med mig ebba med, hon fick komma ut och så kasta vi lite pinnar som hon fick söka efter. bra träning. Så nu ligger hon värsta slö efter en lång eftermiddag hos en främling.


Men de ha vare trevligt. Beställde hem pizza och så har vi sett på rapunzel i filmen trassel. En riktigt mysig dag må jag säga.


Fortfarande så fuckar min dator, men på lite andra sätt nu med. Som klickar jag på vissa bokstäver, som P eller Ä så börjar den lilla blinkande grejjen som håller koll vars man skriver nars glida bakåt. Pilarna vill inte funka som de ska heller och pekplattan vill funka ibland. Gryyymt jävla irriterande.


Very well...


Jag tänkte försöka sova en snutt så kanske man kommer upp någolunda imorrn. Men ni få ha ne så gött så länge.

puss i ljumsken och ha ne bra!

Av Denise - 27 februari 2011 03:13

Jaha då har man gjort en lördag igen. Den ha vare väldigt händelserik må jag säga. Både de ena och de femte har hänt.


Vi börja väl med att jag klev upp vid nio för då hade jag både en hund och en katt som var väldigt på mig. Så de var väl bara att kliva upp då. Satte igång radion med Ring så spela vi. Då ring jenny och vill att jag hämta henne. Tog med mig ebba ut för hon behövdes ju rastas.

For och hämta henne och så försökte vi få tag på carro. Vilket inte hände förän mittidan. Så när vi väl hämta henne så gjorde vi stan med... eller iaf de två.

De skulle shoppa lite.


Kom hem.. var hemma en stund sen bar de av till emma för lite middag. De blev lax och kokt, pressad potatis med nån töcken sås till. riktigt gott må jag säga.

Sen hann man inte mer än äta upp så  ringde tjejerna för jag skulle köra ner dem till arenan. Ja de var väl inga problem för hade ju lova dem att de skulle få skjuts så de kunde gå på hockeyn.

men jag hann inte mer än komma tillbaks till emma och välja vilken film förän carro ringer och säger att jag måste hämta dem för farbror blå håll på slänga ut dem. ha var väl inga problem heller.

de som började var ju att de skulle ju inte hem för de skulle ju fortsätta på harrys. men de behövde mat, vilket de inte tyckte var nån idé. men jag och emma tvingade dem på max. efter en rätt lång och drygt stund där så skjutsade jag hem dem till mig för de skulle fortsätta här tills nån av deras friare skulle komma och hämta dem för mer utgång. (vilket jag ångrar nu, ni får snart veta varför.)


Så började jag och emma åka tillbaks till stan igen då evelina ringer och hon vill också umgås med oss.  Så plockade up henne i farten. For §å statoil och handlade lite chocklad och en glass. De var så uunderbart gott må jag lova. Så fick evelina springa på sibylla och köpa sig nån mat då hon inte hade äte på hela dan. och efter de åkte hem till emma igen.

Äntligen satte vi oss ner och kollade på filmen. Det blev film surr och skratt och lite tårar då vi såg Love Actually.


Sen när vår kväll blev över så skjutsade jag hem evelina till sig och börja åka hem. Grymt jävla halt var ne också. Hade ju börja regna. Så fick verkligen tänka till lite när jag körde för de slirade och de sladdade och ville inte riktigt hänga med.


Sen kommer jag hem. Låser upp dörren, kliver in...


Fläkten går å högsta varv, tv'n med, det stinker cigg, som någon just bolmat. Jag höll på bli tokig. Men jag gick in mot varddagsrummet, sätter i laddarn i telen. sen börjar jag titta runt lite. går och släcker fläkten, ser att spis§lattan är på med askoppen på den. Inte konstigt att de stinker så man håll å spy. Så jag bli så förbannat jävla less. Ännu en kväll de försöker bränna ner kåken.


ja igår så släckte de fasen inte ut ljusen. inte långt ifrån att de kunna stått i lågor. sen djuren både idag och igår kunna komme till skada.


Men i alla fall...

Jag kände att jag behövde en öl och var lite de jag satt och var sugen på när jag på väg hem. Men tro du att de fanns nån kvar. Jag hade tre hemma som bara väntade på mig. Ack vad jag bedrog mig. De hade de jävla suputarna drucke upp. Nu börja de allvarligt brinna i huvve på mig.


Sen hjälpte de väl inte heller att jag insåg att han jag ville åka hem till ikväll har antagligen somnat redan så då kan jag just gärna inte bara åka ner och hoppas på de bästa.


Så jag sätter mig vid min dator, försöker logga in på min facebook-sida, vilket jag misslyckas med ett par gånger. Men de var ju inte så konstigt. Vissa av mina tagenter på datorn har ju lagt av.


Nu brann de verkligen. Ingen jäävel ska komma och förstöra min dator. Den är helig. Och nu är de också som så att min laptop är inte ens ett halvår gammal. Jag fick den i november. Jag har äntligen komme in i den, man kan den utan att de är nå problem.


Och jag kan garantera att detta problem ingår inte i någon garanti.

och nån försäkring har jag inte, och jag betvivlar på att pappa har teckna nån.


Nu har jag lega i sängen i nån timme och väntat på att dessa jävla strulkukar ska komma hem och de låter som de är här nu. Jag ids inte med dem.

Jag är så jävla förbannat less. Jag fattar de verkligen inte. Hur kan man vara vårdlös, tankspridd, anvarslös.

Och de värsta är att jag är en som brukar vara tankspridd, men detta ta fan rekord. Och nu är jag så trött och mentalt och psykiskt slut. Skulle inte förvåna mig att jag kommer få migrän snart om inte jag får sova en stund.


Nä nu ska jag försöka sova.

Ni får ha de så gott så länge.

puss i ljumsken och ha ne bra!!!


Denise

Av Denise - 24 februari 2011 20:01


Jaha då var det torsdag. Folk fyll år, som min svåger och apples grundare steve jobs. yeeay.


ja jag har ju ingen skrivarkänsla längre så de är ju de är.


jag har fått tillökning i min lilla familj idag. Har införskaffa mig en liten kissetjej som heter Tussi. Ha en kompis som behövde få bort, eller ja hon kunde ha henne kvar så hon fick komma till mig och Kiwi nu.


Blev ju dock att jag missade pappa när jag skulle ner te mamma idag så jag fick lov att ta bussen ner till solle.


Hemma hos henne fick jag pannkakor till middag. De var underbart gott. Har inte äte de sen sist jag fick de hemma hos henne och de var bra länge sen.


Sen så lyckades jag ju missa bussen hem. Ingen var mer less än mig. Tappade väldigt stor lust till allt. Men så fick jag ett samtal som gjorde mig glad igen.

Jag får nu skjuts hem och sen vidare till han.

Sen blire ostkrokar och film. Precis som vi hade planera att vi skulle ha.


Känns dock jäkligt dumt att behöva be han hämta mig.

känner mig riktigt riktigt dum. men men.


Nä nu orkar jag inte skriva mer.

 ha de gott.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards