Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under maj 2011

Av Denise - 13 maj 2011 10:00


För er som inte vet, så avlides mina två små söta kissar i tisdags kväll.

Jag kunde ha kvar dem just nu och de fick vara hos en fodervärd, och där så började kissa inne. Kan vara många faktorer varför, men vi vet som inge säkert, och eftersom Jocke är allergisk så visste vi at jag åtminstonne inte kunde ha kvar den yngasta för hon var väldigt allergikännande.

Så tisdagdag bestämde jag att de båda skulle få somna in, och sen på kvällen så fick vi hjälp med att få de gjort.


Känner fortfarande tyngden av den lilla kroppen,
ovanpå axlarna längs sidan.


Jag, Jocke och han som hjälpte oss att avliva, for upp till skogen och där hade jag min chans att ta farväl. Vilket jag inte kunde.  jag såg till att Kiwi fick sin egna bur och jag tog av henne halsbandet. Sen gick jag iväg. Jag kunde inte förmå mig att se när de sköts. Det var de allra jobbigaste minuterna i mitt liv.


"Mamma, mamma!"


Jag har nu legat båda nätterna efter detta och hållt om stumps halsband och tänk tillbaks.  Jag saknar henne verkligen, jag saknar båda mina små hårbollar som alltid skulle vara mitt uppe i ansiktet.


                                

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards