Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

En liten lunch

Av Denise - 25 april 2012 12:40

Jaha, då har fikat en liten men mättande luncht på konditoriet i Vilhelmina. Det är ett ganska trevligt ställe med bra varor. Ja jag åt en fuccacia med kyckling och bacon och creme fraiche till. Sen är ju en måltid aldrig fulländad utan en coca cola. 

Så nu sitter jag här och jäser och funderar på vad man ska hitta på fram till klockan 14 då bussen hem går.

Så jag passa på att kludda lite här medan jag har inget att göra.

Igår hände inte så speciellt mycket.

Fick dock ett samtal från Gunnel att farmor har blivit sämre igen. Tydligen så sluddrar hon också nu, men lika pigg i bena för de. Ska se om jag kan ta mig upp snart igen ocn hälsa på och även hjälpa dem. Jag vill gärna finnas där så. Det är ju ttots allt den enda äldre jag har kvar. Sen är det ju alltid skönt att få lite miljöombyte. Jag gillar att vara på resande fot. Som jag sagt förr, så tror jag att jag har lite av den där zigenarsjälen i mig. Just att vara rastlös och aldrig kunna ha en fast punkt. Resterande de är inte jag. 


Nä nu är de stora frågan, vad sjuttsicken ska jag hitta på nu?


Medan jag funderar ut de, så får ni ha de så gott


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards