Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under november 2012

Av Denise - 16 november 2012 19:20


Nu är jag i Övik, hemma hos min syster, och umgås med henne, nicklas och john.

Känns oerhört udda att vara tillbaks i stan.

nu får vi se vad denna helg kommer att erbjuda.


SOOOO LONG!

Av Denise - 10 november 2012 11:51



Hallå där ute.


Alla ni nyfikna så som undrar. Jo jag mår bra idag, efter diverse omständigheter så har jag repat mig.

Tungt är det än och så kommer det troligtvis vara ett bra tag till. Men kan glädja med att säga att jag slutat med min medicin, jag har en ångestdämpande som jag kan ta vid behov, och det gör jag, vilket är inte speciellt ofta längre.


Det har vare långa tunga veckor/månader det senaste, och när allt är över kan jag förklara mer ingående.

Jag orkar inte och får inte göra alldeles för stort liv om saker och ting just nu.


Jag kan meddela att jag städat ut den gamla lägenheten och stängt ner firman. Endast massa pappersarbete kvar. Tungt men måste göras det med. Som tur är har jag haft underbara vänner som stöttat mig i denna svåra tid och jag så evigt tacksam till er alla. Tror inte att jag orkar om de inte vore för er. Måånga dagar jag vill hellre bara lägga mig ner och ge upp.

Ja känslan finns där än, men inte lika stark. Och mitt självförtroende, trots att den fått sig ett bra boostar så är det fortfarande att jag inte tror riktigt på min förmåga. Jag önskar jag vore fem igen. slippa alla dessa problem.. men men.


Jag är nu hos min familj nere i vackra Ådalen, och det känns skönt. Miljöomväxling förnöjer!

Men imorrn drar man hem igen. Så nu ska det hinna med mycket, så nu vankas det kaffe och en filtallrik.

So long suckers!


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards