Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under april 2013

Av Denise - 13 april 2013 17:50



Happy saturday! Ja de är faktiskt lite så idag.

Jag kan faktiskt ha trevliga och glada dagar jag med, trots mitt inre kaos.


Jag vakna upp imorse av att telefonen ringer, och det var blomsterbudet som undra om jag var hemma. Vilken surprise det var för mig.

Nyvaken som man var så fick man ta emot en bukett bestående en ros och lite lavendel runtom.

Ingen fick nog en bättre uppstart på denna morgon än jag. Jag har fortfarande ett leende på mina läppar.


Så jag ringde min kära mor och berättade på en gång. Så passade vi även på att tyda med blomsterspråket.
Ja, jag gillar att kolla upp vad allt betyder, blommor, drömmar och spådom. Jag är ju lite av en hokus pokus människa så varför inte kolla?

Och jag fick mig ett ännu mer leende på läpparna efter det, för jag kunde driekt förstå vem som meddelandet kom ifrån, plus att jag fick ett sött sms av den som skickade det fina åt mig.



Ja de gjorde verkligen min dag.


Så nu sitter jag här och tar en liten stunds vila efter att ha hålle på inne i min klädkammare och möblera om och organiserat om lite där. Kan väl säga att fullt nöjd är jag inte, då jag inte har det jag egentligen vill ha där, men nöjd med den insats jag gjort av det jag kan göra. Tror att det kommer bli mycket bättre nu i alla fall.


Jag önskar jag hade mer pengar som jag kunde spendera på lite inredning och detaljer. Ja, det är lite av min hobby, samma som att måla, laga god mat, musik/karaoke, och bara få göra nått kreativt.


Så med en cuba libre i min hand och lite jazz i bakgrunden så ska jag väl fortsätta med mitt. Lite senare så ska det inventeras klart. Ja alla kläder och grejjer som hör firman till.

Det är bara att höra av sig till mig om du/ni är sugen på att handla, för de finns kvar.


Ha en fortsatt underbar lördagsafton!


Ciao!   

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards