Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under april 2014

Av Denise - 9 april 2014 21:08


God afton.


Jag ligger nu i min säng. Jag är helt utmattad, men ändå är kroppen så pass rastlös, för det är full rulle dagarna i ända.

Speciellt idag. Det har vare fullt ös på jobbet, jag har hunne ner till läkarn en sväng och sen efter jag slutade vilade jag ett tag.

Jag har känt sen jag kom hem hur slut man är, men det kryper i kroppen, och jag började städa lite här hemma. Men efter lite plock i köket och dammsugning av golvena, kände jag mig nästan svimfärdig.

Så efter det har jag bara försökt sitta ner, reflekterat lite över migsjälv. Så det blev en lång varm dusch. Hela badrummet blev immigt och varmt som en bastu. Jag kan lova att de hjälpte en del. Jag blev riktigt slö.

Så nu är det slötittande på tv'n tills jag somna.


Men jag har haft en trevlig dag ändå. Jag har skrattat och mått gott, solen har skene, och jag har känt mig pigg.

Så bara det att jag håll väl på att göra slut på mig lite. Ja, jag vet att jag beklaga mig mycket ikväll, men vad fan. Jag måste få spy lite galla jag med. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-----ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.


Så nu kan jag sova gott, för du som läser tycker väl att det är lika roligt att läsa? hmm nää.


 


Have shitty nice night!

Let them bedbugs bite!

Ciao

Av Denise - 8 april 2014 22:30


God afton.

Tänkte bara skriva lite innan jag ska lägga mig.


Jag har nu varit så pass duktig att jag gått ner till tandläkarn och spenderat pengar. Hmm..

det är väl de enda som man har skräcken för, att det kostar

Det gick bra annars. Jag blev ju inte tandlös som jag nästan trodde, så vi får se nu då att allt går bra. Har även bokat en tid för en ordentligt undersökning med. Kan ju vara bra så jag får veta hur illa det är i min lilla mun..


Very well.


Annars då. Jo, de är jobb jobb och åter jobb. Jobbade kvällen, och ska sova, sen upp och jobba imorn igen.

Känns som man gör inget annat längre. Visst bra att jag får jobba, men de blir nästan övermäktigt ibland.

Aja, ska dra igen yga nu. Vi höres.


Av Denise - 7 april 2014 16:15


Goddag.


Här ligger jag i min säng och jag känner att energin är inte på topp. Jag är slut i kroppen och allmänt slö.

Jag har sove så där halva dan men är fortfarande inte pigg. Hmm.. jävla vår.

Men men, nog om beklagan.


Jag måste få berätta att jag fick kontakt med en gammal vän igen, i fredags. Åh vilken lycka. Var evigheter sen vi språkades vid och det kändes så skönt att få prata med varandra igen. Låg och smsade till närmare halv ett på natten då jag var tvungen att avbryta så jag fick några timmar sömn. Jag skulle ju trots allt upp och jobba dan efter igen. Men de är så skönt att vi fortfarande kan prata med varandra, och det finns så mycket egentligen som vi inte hann surra om. Så vi får väl ta igen det lite senare.

Och läser du min blogg min vän så glöm inte att jag alltid finns här. Så pass många år som vi har surrat med varandra så vill jag inte att vi ska tappa bort varandra.

Plus att jag kan faktiskt skriva att jag drömde om dig natten till den dan vi fick kontakt igen. Väldigt underlig dröm. Var en stor karneval, och mesta av alla attraktionerna låg längs en älv. Så vi åkte sånt där gummibåt runt. Så mycket runt omkring hela drömmen och jag känner inte att jag orkar skriva allt. Men lite granna har jag ju delat med mig.


Sen tidigare i veckan hade jag rätt tråkigt här hemma och det var de där Badhotellet på fyran, oc då kom min inspiration till lite fotografering igång, nog för att jag har inget vettigt att fota med, eller för att jag är speciellt bra, men det är skoj. Jag älskar ju 20 & 30-talet väldigt mycket, så jag satte igång lite jazz, med Louis Armstrong bland annat. Sminkade mig lite, tog på mig min klänning med bara fransar och och sen satte jag mig ner och tog en drös med bilder. de blev bara fyra stycken som blev något att använda sig av, men bättre än inget.

Det är så roligt när ens inspiration kommer och man vet aldrig vars man hamnar heller då det väl sätter igång.

Detta blev resultatet:

 

 



Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards