Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Fröken utslagen

Av Denise - 9 april 2014 21:08


God afton.


Jag ligger nu i min säng. Jag är helt utmattad, men ändå är kroppen så pass rastlös, för det är full rulle dagarna i ända.

Speciellt idag. Det har vare fullt ös på jobbet, jag har hunne ner till läkarn en sväng och sen efter jag slutade vilade jag ett tag.

Jag har känt sen jag kom hem hur slut man är, men det kryper i kroppen, och jag började städa lite här hemma. Men efter lite plock i köket och dammsugning av golvena, kände jag mig nästan svimfärdig.

Så efter det har jag bara försökt sitta ner, reflekterat lite över migsjälv. Så det blev en lång varm dusch. Hela badrummet blev immigt och varmt som en bastu. Jag kan lova att de hjälpte en del. Jag blev riktigt slö.

Så nu är det slötittande på tv'n tills jag somna.


Men jag har haft en trevlig dag ändå. Jag har skrattat och mått gott, solen har skene, och jag har känt mig pigg.

Så bara det att jag håll väl på att göra slut på mig lite. Ja, jag vet att jag beklaga mig mycket ikväll, men vad fan. Jag måste få spy lite galla jag med. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-----ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.


Så nu kan jag sova gott, för du som läser tycker väl att det är lika roligt att läsa? hmm nää.


 


Have shitty nice night!

Let them bedbugs bite!

Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards