Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 17 maj 2014

En helkväll med godingar

Av Denise - 17 maj 2014 21:13


God afton.


Det är lördagkväll och jag har bara börjat vakna till. Jag har sovit bort hela dan, klev upp 19.30

Känns lite underligt att sova bort hela dan, men jag har verkligen inte kunnat stiga upp.

Jag var och festa igår till kl 04 imorse. Och skoj hade jag.


Var inte ritkigt planerat att det skulle bli nån fest men Jessica hörde av sig och tyckte jag kunde komma över, så jag tog och hoppade in i duschen, och där fick jag den fina idén att jag skulle prova på en egen variant av Vikings ena karaktärs hårfrissa.

Jo jag hade sutte läst om deras frisör som beskrev vilken jobb hon hade fått lägga ner för varje avsnitt i den serien.

Så, med ltie musik i bakgrunden, lite rom och cola så började jag mitt pyssel med håret.

Många små moment oh tid tog det, men jag blev nöjd med resultatet eftersom det var en ren chansning.

Den uppskattades av vännerna med.



Ja, jag kommer bort till Jessica, och där sitter även Amanda, så de blir surr, lite dricka och vi mår mest bara gott.

Sen kommer Simon in, och med tiden kommer det även fler in. Hela kvällen kan summeras i surr, glädje dans och musik. Det var riktigt skönt att få festa loss ordentligt, i vänners sällskap, för det var inte igår.

Vi gick även vidare till en annan fest som var rätt avslagen. Var jag och Jessica som var på G tro ja.

Tydligen var det nån som tyckte vi var transvestiter med, och jag kan inte göra nått annat än att skratta åt hela grejjen.


 


Så fyra-tiden imorse började jag traska hemåt. När jag kommer hem möts jag av snarkofagen, men jag gick in, och ut på balkongen för att ta mig en nypa luft innan jag gick in och la mig, och sen somna jag gött.

Sen har jag inte gjort nått annat än sove.

Trött är vad man kan säga att jag är.


Så nu har jag nyss duschat av mig hela frisyren, kanske nån fläta som fortfarande är kvar.

Sminket som hade kläckt och smetas ut på kudden är också bortduschad, så nu sitter jag mest och reflekterar över gårddagen med ett leende på läpparna. Nu ska jag se om jag kan få något i magen för den kurrar som bara den.

Ha en fortsatt trevlig afton.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards