Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 24 maj 2014

Datakrash = Fan!

Av Denise - 24 maj 2014 14:17

Goddag!


Nu sitter jag är dyng less.

Jag som hade sånt go inom mig igår, tills min dator vägrar att starta upp.

Jag kommer bara till alternativen att stata en repration eller starta windows som normalt (vilket inte går).

Sätter igång en start-up repair, som håller på i ett halvt dygn utan resultat. Så de är bara att stänga ner datorn.

Tur som fan är ju att man har sin hederliga trogna stationära älskling. Så jag koppla in den till tv'n så nu sitter jag på golvet och skriver om mitt bedrövliga. Very well. Jag prata med pappa och det verkar som det är den fysiska hårddisken som har gett hädan.

Så när jag åker ner till Sollefteå i helgen så ska vi försöka sätta den hårdisken som slav i en annan dator och se om vi kan försöka rädda innehållet jag har på disken.Så håll tummarna för fan!

Sen blir det att beställa en ny hårddisk, en ssd-disk. Den är tåligare, snabbare och mindre energi.

jaha, jaja..


Jag umgick med Jessica igår och fan så trevligt. Vi umgicks i flera timmar och de kändes knappt som så.

Surr, t, skratt, kläder, regn och åksa är väl vad som går att summera kvällen.

Hon fick lite gamkläder utav mig, som jag ändå inte använder, som jag stör mig på i min garderob.


Nä men vi hade det underbart. Så vi ska väl eventuellt ses imorn igen. Sen imorn så ska jag äntligen få upp gardinerna och lyktorna på balkongen med. Det kommer bli så jäkla nice.

Jag köpte ju faktiskt en blomma som jag ställt på bordet ute på balkongen. Så senare ska jag köpa nå fint att plantera i min blomlådor och urnan jag har. Kommer bli så nice så.


Nä nu ska jag ta och göra mig klar för ett ett kvällspass på jobbet.

Ha de så underbart.


Ciao.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards