Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under april 2010

Av Denise - 11 april 2010 15:23


Ja för er som missat så håll jag ju på packa ner min lägenhet för fullt.

Segt men framåt går de. Idag surra man lite med grannen mittimot. Hon var in och kikade på lägenheten så fick jag se hur hon hade de med.

Lägenheterna är inte riktigt likedan.


Solen skiner för fullt och har faktiskt solat mina vader några minuter i denna varma vårsol. Tog med mig Ebba upp hit med, Hon har fått kuta av sig lite här så hon ligger som en däckad säl på golvet nu.


Pappsen ligg fortfarande och sover men de är väl egentligen inte så körnstigt eftersom han går ju ut på nattskift denna vecka.

Så denna timme man vare här har man tage de lite lugnt för kroppen är lite mör efter ha böre en massa tunga kartonger igår.


Nä man kanske ska ta och börja med detta igen.

Passa på då solen skiner


Puss på er

Av Denise - 9 april 2010 17:47


Hej allihopa.

Den som inte bloggar så ofta längre ska skriva nå ord igen.


Ja då är jag på hemmaplan igen.

Ja de är ju fortfarande mitt officiella hemma än.

Ska börja packa ur och flytta bort allt nu från lägenheten.


Sitter just nu hemma hos min pappa och surfar lite nu.

Vare utan internet i över en vecka och de känns kan jag lova.

Så skönt att få se vad som händer överallt.


Aja.. jag ska inte dra ut på allt men vill ni ses en sväng är de bara att höra av sig för jag har inga pengar på luren så jag kan tyvärr inte höra av mig.

Puss på er alla

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards