Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under maj 2012

Av Denise - 31 maj 2012 12:02


Ja, denna dag känns för himla lång måste jag då säga. Klev upp fem imorsw och jobbat sen före sex. Not my cup of tea.

Jag är den som älskar sovmornar.


Har haft lunch nu och inväntar bara att få sätta igång. Imorn så bär det av till solle. Fan vad skoj måste jag säga. Hörde att de skulle bli fulväder dock. De vill inte jag.

Men men...


ha de

Av Denise - 30 maj 2012 22:02


Japp, vill du vara med att puffas och knuffas så gör du med..  Jag kommer att puffa tillbaka och jag gör det hårt och brutalt och när du minst anar det. Jag gör de på datorn, jag gör det på telefon. Mitt på dan, eller i sena natta. Puff hit och puff dit.

Puffas och knuffas that's the thing!

Av Denise - 30 maj 2012 20:14



Jaaaaa. Jag känner mig så taggad och glad för helgen. Jag och Emelie ska ner och svira lite på cruisingen i Sollefteå i helgen.

Kommer bli riktigt roligt. Känns skönt att få hitta på nånting skoj med vänner och ut och se lite folk. Vi åker neröver på fredag eftermiddag.

Gett ju kolla så vi kan sova hos pappsen, men de lär väl bara vara väskorna som kommer vara där skulle jag tro.


Fortfarande så känns det mesta tungt och jobbigt, men de kanske lättar lite om jag inte behöver sitta hemma och klura på livets alla funderingar utan att jag får komma ut och vara social.


Mamma är ju här hemma den här veckan med och nu har vi möblerat upp min lägenhet oc ordnat och donat och gjort det fint i den mån det går.  Jag ska uppdatera mer om det senare med bilder och historier. Jag börjar känna mig nöjd i alla fall och nu längtar jag tills att jag kan få ihop lite så jag kan dra till Ikea och handla lite nytt där och även på andra ställen med. Sen så ska de ju även tapetseras och grejas med, fast inte nu. Måste få landa först. Har ju lite att plantera med.


Nä jag ska avrunda lite här nu..

Ha de så länge

Av Denise - 29 maj 2012 21:42


Här ligger jag i min säng. Trött och egentligen ledsen. Jag fäller ingen tår och tvingar mig själv att försöka känna. Jag tillåter intd mig ajälv att vara ledsen längre. Jag ska helt enkelt må bra, bara.

Men långt där inne skriker mitt hjärta av smärta och saknad.

Långt där inne vill jag vakna från en mardröm jag verkar leva i.


Jag vill , jag önskar och jag hoppas att det blir bättre, men jag tror inte att jag får de mitt hjärta längtar efter. Tyvärr.

Så än en gång, trycker vi ner alla känslorna och pressar igen locket och torkar bort de smutaiga fläckarna på den sköra ytan. Ensam varg varandrar vidare, ensam är stark. 

Av Denise - 25 maj 2012 13:56


Jajamen då är fredagen här, dagen jag ska lite söderut.

Åka till Långsele och Sollefteå för dygnet. Fick även eta att de är flottarrännet i Långsele imorn då jag surra me brorsan. Kanske blir att man tar och kollar läget på de som jag inte gjort på hur många år?

Sen så packar jag ihop mig för att ta med mig mamma och Rasmus hem till Doro.


Men jag är inge vidare pigg känn jag. Magen är orolig och jag är alldeles matt i kroppen, tror kan vara att jag behöver lite ordentlig mat.

Tror jag ska leta fram lite potatisbullar i frysen.


Nä vi höres.

Av Denise - 24 maj 2012 15:29


Jag sitter och kollar på Discovery och de är Wierd or What. De pratar just nu om sömnparalys. Och allt det säger känner jag igen.

Jag minns faktiskt de klockrent. Jag drömde jätte konstigt och sa åt migsjälv i drömmen att vakna för jag visste att de började bli otäckt. och jag vaknar. Det är många som säger att de kan vara utomjordingar som gör de. Jag vette fan om jag kan hålla med, det är nog snarare det som de sa om hur hjärnan och kroppen sammarbetar med varandra.

Man blir ju "förlamad" då man sover så vaknar hjärnan före kroppen så blire just en sån där grej jag var med om. Jag vaknade före kroppen den gången och de var riktigt otäckt för jag var fortfarande väldigt rädd och ville bara springa och gömma mig men jag kunde inte och de blev som en tryck i hela kroppen den gången.

Nä läskigt vare men inget som jag tänker på så där hela tiden eller påverkar min sömn.

Men var roligt att se att de var 30-50 % av världens befolkning som blir drabbad av just detta.


Av Denise - 24 maj 2012 14:32


Ja, de ha varit riktigt varmt och skönt idag och det resulterade i att jag och min kropp blev väldigt slö.

Råkade till och med slumra till en stund på soffan.  Värsta med det är att man blir så segt efteråt. Kanske få göra nå kaffe så man piggna till igen. Ska om ett par timmar gå och jobba en sväng igen så man kan ju inte vara seg då .


 

Av Denise - 24 maj 2012 11:33

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards