Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Denise - 12 maj 2012 20:07


Medan alla andra, ok, kanske inte alla, men många, dricker alkoholaktiga drycker ikväll, så lyxar jag till det till med lite äppeljucie i ett margarita-glas.

Ja varför inte.

En lång skön dusch, dryck i vackra glas, så nu ska jag sätta igång lite bra musik och sminka upp mig lite bara för min egna skull.

Synd att jag inte ha nån hårfärg hemma, för då hade ju de vare perfekt.

Jag känner så kvinnlig och löjlig ikväll, nästan så jag skämms.


Nä, nu ska jag ta och njuta av resterande kväll.

Puss hej 



 

Av Denise - 12 maj 2012 19:23

Ja, då sitter jag här igen och ska försöka skriva några rader igen.

Är måttligt less på denna telefon, går inte blogga som en normal människa.


Well åter till de jag ville dela med mog av. 


Jag har nu fått upp mina tavelhyllor på en av väggarna och fått upp även kort på mamma, mormor och morfar, så även mitt enda pris jag nånsin fått.

Då ska ju även resten av min familj upp på väggen, trots vi är väldigt splittrad så är det min splittrade och de blir mitt sätt att förena dem. 

Det kommer bli min lilla familjevägg. La Familia.


 

Av Denise - 12 maj 2012 12:46

Jaha, då tänkte jag skriva lite här igen.

Jag gjorde första natten nu inatt och allt gick galant, förutom att förkylnningen gjorde lite tufft att andas i natt, men ska inte klaga. 

Idag har drucke kaffe till melodikrysset, haft Jocke på en snabbvisit med lite grejer jag glömt, så nu har jag fått upp gardiner i köket, även det är en provosorisk lösning.

Sen ska jag försöka få upp i sovrummet med, klatras lite för mig. 


Sen rensade jag upp mina smycken och damn, jag hittade mitt gamla midjelänk och shit vad smal jag ha vare en gång i tiden. Skrämande faktiskt vad tiden kan gå fort. Känns som de var igår då vi var på klassresa ner till Göteborg. Jag minns att jag köpte de där på en HM butik, så köpte jag ett svart linne och ett knallrosa linne. De var tider de.

Oskuldsfulla tider. 


Very well ska snart fortsätta med tokerierna här hemma. 

Ni får ha de så underbart. Ciao


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards