Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Denise - 4 maj 2012 19:31


Ingen rolig dag idag. Snö och jäkulskap. Jobbade mellan 7 ch 12 idag och de var riktigt trevligt fastän jag inte var nå pigg. Kändes inge skoj att behöva vara i närheten, men men.. De gick bra. Undvek att gosa med dem alldeles för mycket , hehe..


Sen gick jag hem och vilade ett par timmar. De var mycket skönt måste jag säga. Bihålorna är inte de roligaste att leka med, när snuvan är i farten. Hoppas att jag friskna till snarast.


Sen bar det av till Vilhelmina en snabbis och hälsade på Amanda på Black Rinse.  En del surr där och en ny väska. Känns jätte bra, precis en sådan jag vela haft ett tag nu. Så tack för den. Jag rekomenderar att kika in där.


Nu blire bara lugnt. Eventuellt lite Garfield och ostkrokar.

Ha de så gott..

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards