Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Denise - 11 maj 2012 19:11

Jaaa, då kan jag berätta att jag fått min egna lägenhet, och ikväll blir det första natten.

Ja så här sittdr jag på min uppblåsbara madrass tittades på tv och bloggandes via telefon. Ska nog snaart lägga mig och kika på true blood på datorn.

Än så länge ha jag inga möbler, men de kommer. Visst är de lite tomt, men måste bara fixa en bil och släp sen komma ner till Långsele/Sollefteå, för har ju grejer där.

Ja så här sitter jag och njuter av cola och ostkrokar och lever väldigt spartanskt.

Inte ens några gardiner och de är ju bland de första som ska upp.

Måste bara ta mig till IKEA och köpa stänger först. Sen blire väl att handla en massa annat med. Men de får bli ett senare projekt.

Så nu har nyfikna fått veta vad hemligheten va, för er som inte redan visste.

Jag bor i en tvåa och de kliar i fingrarna att få göra lite ändringar som ni här på bloggen kommer att få följa med.


Åh, nä jag ska ta och mysa ner mig nu.

Ha en sån trevlig kväll och här kommer en bild på mitt spartanska levende.

puuuuss


 

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards