Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Denise - 18 maj 2012 22:21

Ja nu är det dags att svara på sommarens omröstning här på bloggen. Jag har varit lite seg att uppdatera den men nu är det gjort och nu är det upp till er.

Se så, svara nu!

Under bilden ser, så bara att svara.


God natt

Av Denise - 18 maj 2012 20:44

Ojoj, vilken dag det har varit. Trodde då aldrig att allt detta kunde ske på en och samma dag. När jag vaknade imorse efter att ha sovit sen jag kom hem efter jobbet igår, så hade jag allt inställt att jag skulle ha en seg och lång fredag, men nej den ha varit väldigt varierande. Jag har hunnit vare glad, arg, ledsen, stressad, kolugn, hungrig, proppmätt och sitter jag här och jäser på min jäkligt goa middag.


Jag slutade fem, med en halvt stressad anda då jag gick upp på affärn och handlade in de sista varorna till maten jag gjorde. Sen kom jag hem och skulle låsa upp dörren, ajaj, dum som jag är så hade jag lyckats glömma nycklarna i en av bilarna på jobbet.

Aom tur har jag världena bästa kollegor som kunde köra upp dem åt mig så jag slapp gå dit och hem igen. Jag är så tacksam.


Så väl hemma, så har jag börjat rensa rabbatten ute, tog en dusch och började med maten. Inte dirket den snabbaste maten men Mmmmm så gott.

Jag gjorde utbankad benfri kotlett med ugnstekt potatis med lök, och dragonsås. De blev lite för salt för min smak men MMMM!


Så nu sitter jag här och jäser och njuter. Ska göra ordning så jag har med mig upp på jobbet på söndag, då jag hinner göra egen mat imorn då jag går delad tur.

Så nu blire bara att fortsätta njuta av min afton,tills jag ska sova för att kliva upp imorn.


Dagens Ros:

Dagens ros går till min arbetskollega Rut,

för att hon så vänligt körde upp mina nycklar. Tack så himla mycket.


 

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards