Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Denise - 23 maj 2012 09:29


Hello hello...


Jag sitter nu och uppdaterar här igen med tv'n igång.

Jag måste väl börja med att berätta att jag fått ett nytt jobb. Det är inte många timmar i veckan men de är ju iaf lite granna mer.

Jobbar kvar inom hemtjänsten också förståss, men har nu också fått jobb som personlig assistent. Mycket trevligt och givande.

Kommer att trivas fint där, för vi kan retas och skämta tillsammans. Så har nu varit där, andra dagen idag då. Blir varje varddagmorgon och en stund på eftermiddan. Känns riktigt bra att man vet att de finns nånting att göra även de dagar maninte jobbar på hemtjänsten.


Nu är det inte lång tid kvar tills jag ska ner till Sollefteå/Långsele och hämta möbler och mamma och ev. syrran. Känns spännande att få besök av mamma faktiskt. Första gången sen jag flyttade från Långsele som mamma besöker mig. Och då kommer hon att vara hemma hos mig ett tag iaf. Mycket mycket skoj.


Det är sol idag, känns riktigt bra måste jag säga. Den är hjärtligt välkommen. Detta rugg som ha vare ett tag har satt sina spår.

Så solen åh vad du är skön.


Nä nu ska jag göra nå vettigare.

Ciao

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards