Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under februari 2013

Av Denise - 21 februari 2013 09:49



Hej hopp.


Jag tänkte skriva här så alla som är nyfiken på hur de gick för mig i tisdags kan läsa här, för jag orkar nte skriva till var en hela tin.


Jag var ju in till tinget, och de var för att de skulle skickas in nått papper på strafföreläggandet som jag skulle fått men aldrig fick så då gick de till rätten istället. Jag fick träffa mitt målsägandebiträde innan, som inte ha hand om just detta och berätta lite hur jag skulle gå tillväga då jag ej hade nån försvarsadvokat.


Allt gick bra och det hela var över på en halvtimme. då räkna jag in både rättegången och domen. Jag fick ett straff eftersom jag erkänt att jag gjort dessa repor på bilarna. förklarade även att jag inte tänker ge något skadestånd då de är jag som stått för dem.

Men, visst jag kan ta straffet för att jag gjort dådet. Jag är en rakryggad person.


Så jag fick 80 dagsböter.


Allt gick väldigt bra, och Ida som följde med mig tyckte jag gjorde det bra.

Aja, nu blir det bara att invänta resterande skit som skall komma. De kan bli mindre skoj, men ändå längtar jag tills att det är över för jag vill ha ett avslut nu.


Jag håller på att ordna upp mitt liv nu ordentligt så varför inte få ordning och avslut på det som komma skall?

Ja, kanske att jag kan bli till den jag en gång var, fast 3 gånger så mycket bättre.

Mitt självförtroende ökar hela tiden, även fast mina gråa dagar än är många.


Ha nu en fortsatt trevlig tors. Det ska jag och Keila i alla fall ha.

Av Denise - 6 februari 2013 23:07



 

  

 

 

Må du vila i frid och jag hoppas att du får det mycket bättre nu.

Det förtjäna du! Jag har tänkt på dig så mycket, och faktiskt hoppas att du skulle få sluta lida.

Du har vare en väldig kämpe. Tacksam för smulan och med ett leende på läpparna fastän du inte alltid orkade.

Även fast jag inte känt dig alldeles för länge så har jag tagit dig nära.

Du var lättsam att prata med, skratta med,.

Jag är så stolt att jag fick vara en liten del av det liv du levt.


Kommer aldrig glömma våra mornar med kaffe och macka, eller allt de andra heller.

Jag saknar dig, och jag vet att du har berört många.

Må du nu få träffa dem, du inte fått träffa på ett tag och må du komma och hälsa på nån gång.

Gör jag tror inte att du är alldeles för långt borta.


Må du få rida på en häst, lyssna på din favorit musik och med stolthet bära de kläder du vill.

Jag ser rent framför mig.


Jag vaknade i natt, av knackningar i väggen.

Och redan då förstod jag vad det var frågan om.


Du har en plats i mitt hjärta och de kommer du också alltid ha.

Jag skänker mina tankar åt dig och dina närmaste.

Sov gott!

 

 

  

 

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards