Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 16 maj 2012

H&M

Av Denise - 16 maj 2012 10:41


Måste bara snabbuppdatera.


Jag var och handlade för ja två månader sen och bad om ett nytt H&M kort för jag hade tappat det gamla, och hon i kassan sa att de var bara att invänta det nya, sen idag när jag fick det vanliga Club-erbjudandet på sms insåg jag att jag fortfarande inte hade fått det nya kortet.

Inte för at jag handla speciellt ofta där som ni märker, men det är ju en störande faktor.

Så jag ringde nu in och de sa at ingen beställning på nytt kort hade gjorts, och ännu en faschinerande grej är ju att jag sa mitt förnamn och ringde från min mobil så visste de direkt att de var jag och vars.

Faschinerande.

Men nu ska jag väl få mitt nya kort. Inte för att jag lär använda de inom närmaste tiden men jag har de då de kan behövas.


See ya

Av Denise - 16 maj 2012 10:18


Goddagens.

Vädret är ju som de var, men imorse då väckarn väckte mig som vanligt så sken solen så vackert.

Very well.

Jag har min enda lediga dag idag, sen blire jobba fram till och med söndag. Skönt faktiskt att få jobba så vet man att de ger inkomst.

Så idag blire... hmm ja vi får se.


Igår efter jobbet gick jag hem till det gamla hemmet eller numera jockes hem och packade ihop det sista och la allt i skrutten, a.k.a audin. Fick hjälp igår at bogsera upp den bilen hem till min carport och jag är väldigt tacksam. Så ett stort tack till Jocke och Thommy. Så nu har jag en massa "rat" att sortera upp där, sen fick jag upp stor spegeln min och en temporär tv-bänk. Så de börjar som smått ta sig.

Kom just precis på nu att jag glömde att stuffa in min klätjänare också, den står fortfarande kvar nere i förrådet.

Hehe jaja, jag får ta den efter jag vare nere i Sollefteå och hämta grejern där.


Nä, nu ska jag luta mig tillbaka en sväng.

Ha det så gott.



Dagens Ros:

Dagens ros går till Jocke och Thommy för att ni hjälpe mig igår. Tack.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards