Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under maj 2012

Av Denise - 3 maj 2012 18:36


Ja som rubriken skryter så måste jag ju ha en sådan.

Även fast de är slut mellan oss så bor vi fortfarande tillsammans, oc tur är väl de då man kan behöva nån ibland.

Nu när jag inte är de kryaste, fast är på bättringen iaf, så kunde han handla med sig hem lite gosaker till mig

Sen är han en sån ängel att han gör maten med. Nu är de bara jag som måste dra mitt strå till stacken.

Får fixa disken senare ikväll.

Jag är jätte tacksam även fast de inte riktigt blev som jag önskade :) Tack!!


 

Av Denise - 3 maj 2012 17:50

Created for: Denise
Your soul and spiritual life are in a harmonious phase that can help you better understand your inner self.
Your current attitudes towards friendship and social life generally have an attractive quality about them
and this also extends to your more serious one to one relationships which may now move to a new level.
Wellness:30%
Love:12%
Money:27%
Power Numbers:12, 2, 24, 3, 34, 49

Av Denise - 3 maj 2012 11:47



Ja, jag har gått och blivit förkyld, har varit de några dar nu och idag blev ja less.

Så när jag liks var ute på byn för andra små ärenden så, gick jag ner till apoteket ch inhandlade lite kurer.

Bland annat de mest äckliga jag smakat. Vet inte om jag vill ha de som en lakritsshot eller tandkräm eller vatten...

Så vi kombinera i hop de. Ja ni som vet vad jag surrar om vet också att det är sveriges mest betrodda läkekur inom förkylning, Kan Jang.

Huvva. Hoppas bara på att de hjälper nu då.  Sen köpte jag hem nässpray så jag kan andas igen utan att få ont i bihålorna.

Så Kan Jang, nässpray och C-vitamin blir min kur idag, så kanske jag blir frisk till imorrn så jag kan jobba.


 


Nä nu ska jag spela lite Sims på fb och lyssna på lite The Briggs, så kanske min kropp orkar med att fightas med alla bacilusker som springer och härjar runt. Jag ser dem framför mig. Som Osmosis Jones! Synd att de har gjort den filmen till en värdelös serie. För filmen var riktigt bra. Kombinerat skådespel och animation.





Nä men vi avslutar då, jag slänger in en jävligt fin bit med The Briggs


Av Denise - 1 maj 2012 19:15

Jaha.. denna morgon var inte riktigt som alla andra. jag hade sovit över hos Emelie i natt då vi hade lite trevligt igår.

Men idag när vi hade bestämt oss för att sova så länge som vi bara palla så väcks man av detta oljud

 













Emelie trodde de var jag som höll på låta om så hon var lte bitter men de var inte jag utan dessa tokar.

Sen kom hennes granne förbi och sa att hon hade beställt väckning åt oss..  Very well var bara att stiga upp ch sen när vi tittade ut genom fönstret i köket såg vi en hel folksamling. Ja då är det ett upprorståg som ska marschera runt byn.

 


Jaha de var ju lite faschinerande att se så pass mycket folk komma ut ur inlandsbanetåget med. Att det får plats så många är ju riktigt förundrande, men de är ju bra de. Sen satt vi och kollade lite priser på inlands banan för jag skulle vilja ta en lång tur med den, men de visa sig kosta mer än vad jag och emelie skulle kunna ha råd med. Lite synd, men de är väl en turistgrej ver det hela så då vet de att de kan ta de priser de ha för de säljer ändå.

Aja.. vi kom ju iaf upp idag med och de var ju riktigt fint väder ute, synd bara att man är så förkyld nu så man fryser ju mer än nödvändigt och skulle jag inte klä mig ordentligt skulle jag bli bara sämre.


Ja vi avrundar här med början på marschen som väckte oss.



 

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards