Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Denise - 28 januari 2009 17:04


Ja idag har man vare nere på dollarstore. De var jag, Sanna Jessi och Ewe som åkte ner. Var inne där en timme eller nått :P haha

Sen åkte vi och åt på tre kronor, vilket var onödigt för mig för jag åt kanppt halva, hehe..

Efter de åkte jag bort te skolan och hälsade på två av mina gamla lärare och hämta de två tavlorna som fanns kvar där. Synd att inte resterande fanns kvar.

Men men..

Glad ändå att man fick med sig nån.  Ja sen åkte man ner på systemet och handlade lite dricka till helgen då man ska fira Emma.

Ja hon fyll år i morgon så man får fira henne på lördag.

Kommer dock inte kunna gratta na imorrn, eller får väl skicka ett mess.

Gett kliva upp tidigt imorrn om jag ska hinna städa som jag tänkt, för att sedan åka ner te stan gå på soc möte och sen gå bort te mamma.

Gett sova över där eftersom ska åka på långtripp på freda.

Så vid sju på fredan åker vi. Nå mer än så berättar jag inte nu!


Ja, vad mer kan man skriva, nä, kommer fan int på nå mer.

Ni får ha ne! ciao!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards