Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Northland Tattoo

Av Denise - 18 juni 2012 14:43


Hej där ute.

Här sitter jag igen ochuppdaterar lite. Jag sitter nere på firman idag och tänkte faktiskt passa på att göra lite reklam för Northland Tattoo. Ja varför inte, man måste ju få fram det ställe man är på.

Jag tänkte faktiskt skriva om ett par riktigt bra produkter som säljs här.


Tattoo Goo salvan som jag använder efter att jag har tatuerat mig.

Det är lättsam att använda, dryg nå jävulskt och den sätter inte igen porerna så man få nån ful finne mitt upp i allt. Det har faktiskt fått höga betyg av tatueringstidningar och kritiker så därför bestämde vi oss för att sälja deras produkter. Och jag håller med efter att ha använt. Funkar jätte bra att bara smörja in efter läkningen med, för att få fram färgerna så tatueringen "poppar" ut.

Den luktar gott och den gör underverk.

Northland tattoo säljer den lilla burken för 50 kr, och den håller till en relativt stor tatuering tills den är läkt.

Den stor burken kostar  110 kr och är lika dryg som den lilla så den räcker länge.


 


Tattoo Goo gör även rengöringsprodukter som en tvål som är hur len och skön som helst när du ska tvätta av tatueringen under tiden den läker. Jag tycker nästan att den är skönare än vattnet, och den rengör så du slipper bakterier och är skönsam mot huden och tatueringen. Även den är dryg så man beöver inte mycket utav den för att det ska rengöra.

Northland Tattoo säljer en sådan tub för 95 kr, och den har då räckt till 1,5 tatuering för mig.


 



För bästa resultat efter en tatuering ska du göra så här;

Du kommer hem, tar av dig plasten, och rengör hela tatuering i ljummet/svalt vatten med Tattoo Goo's tvål. Få bort allt blodblandat klet och skölj noga efter åt. Badda försiktigt med en handduk och låt lufttorka i cirka 5 min. Sedan lägger du ett tunt tunt lager med Tattoo Goo's salva och massera in det försiktigt.  Gör detta 3-4 gånger om dagen i 7 - 10 dagar. Därefter smörjer du bara ett tunt lager någon gång om dagen tills den är fullt läkt.


Ni är väldigt välkommen in och fråga efter och mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards