Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

En kall, på uteplatsen

Av Denise - 21 juni 2012 18:35


Ja, jag försökte uppdatera min blogg tidigare idag men min telefon är cp-störd så det sket sig. Bättre sent än aldrig eller hur?

I dag har jag åkt inlines till och från jobbet. Riktigt härligt och skönt men jobbigt för den som varken ha styrkan, konditionen eller balansen riktigt. Men jag kämpade mig fram och jag har insett att jag måste nog ha rumpskydd med.

Gjorde världens snyggaste drutt på arslet när jag skulle över vägen vid ICA.

De som såg mig måste ju fått sig en skratt och jag är gad att jag lyckas göra världen lycklig idag med.


Northland Tattoo stängde klockan 16.00 idag och imorgon fredag och lördag kommer det att vara stängt

Det är ju midsommar, och jag ska jobba på hemtjänsten och Jocke ska få lite ledigt han med. Ni är väldigt välkommen tillbaks på måndag.


Nu sitter jag på min uteplats och njuter av solen och en kall go Carlsberg. Gotta för en som mig en torsdagskväll.

Jag är ledig imorrn och jag förtjänar en dag ledig efter två veckors jobb. Så imorn, ja det blir nog en sväng upp till Kullerbakcen och titta på lite midsommarfirande där på dagen sen blire nog en lugn och skön afton för jag ska upp på lördagsmorgon och jobba.

Japp jag börjar mitt sommarvik då. Så varför inte passa på att njuta nu när man kan?

Ska snart slänga in en potatisgratäng i ugnen så magen får nånting med.

 

Sen vad ska man göra då?

Ja det var en bra fråga du. Försöka njuta av Litha så gott det går.

Litha? Ja det är en sabbath i Wicca, som helgar midsommarsolståndet. Och att nu börjar vi gå mot mörkare tider igen.

 

Så jag avrundar här med att önskar er alla en trevlig Litha och Midsommar. Skål! Salut!, Cheers!

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards