Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Denise - 17 april 2012 21:29



All of my life

It's not a big surprise

That I am just a big mistake

A child that'd born to live to die too late.

What is wrong with me?

Why can't you just let me be?

A person with hopes, dreams and joy in life

Answer me, answer me why!

Av Denise - 17 april 2012 16:14


Jag är så less på mitt korta ojämna massfärgade hår. jag sitter och kollar på lite äldre kort då jag har långt.

Hmm, ja.. vad säger man?

Jag vill ha tillbaks mitt långa hår av flera anledningar.

1. mitt löshår sitter snyggare i det.

2. det är lättare att göra snyggare frisyrer

3. jag passar bättre i det

4. man kan ha flera färger i det utan att de ska se stört ut.


Hmm.. längtar tills de väsxer ut...


 

Av Denise - 17 april 2012 10:47

Dagens humör: Slö

Dagens borde: Göra nånting vettigt

Dagens frisyr: Nyvakenrufs :)

Dagens klädsel: Väldigt lite

Dagens planer: Ta sig en liten promenad

Dagens vill ha:  Mindre träningsvärk

Dagens längtan: Sollefteå/Långsele-resan

Dagens fundering: Varför jag alltid gör fel

Dagens beroende: Cola

Dagens tråkigaste: diskningen

Dagens tidning: ---

Dagens låt: Har ingen idag.



 

Av Denise - 17 april 2012 09:29



Shit jiiiises!

Armarna värker, sidorna  värker, arslet värker och jag vet inte om jag vågar ställa mig, de lär värka ännu mer.

Puh, nä jag ska nog försöka göra lite varddagsryck senare, men tills vidare så ska jag hålla lite koll på nyheterna.


Ja, det är ju idag som rättegången är mot Anders Behring Breivik.

Synd bara att en av nämndemännen där har gjort ett rätt dumt uttlåtande på facebook att han skulle ha haft dödsstraff. Inte smart om man vill vara med och kunna fälla han för det han gjorde.

Aja, jag hoppas de blir ett bra straff som är skäligt nog för det han gjorde mot alla där ute och alla deras anhöriga.


Nä nu ska jag ordna lite kaffe tro jag. Hmmm... See ya

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards