Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 13 mars 2014

Full rulle på jänta

Av Denise - 13 mars 2014 23:41


God afton.


Det var ett tag sen jag skrev här nu. Jag har haft nånting att göra var dag och ingen inspiration till att skriva, så då har jag vilat lite granna.

Har jag inte jobbat som vanligt har jag gjort annat nyttigt.

Som dessa två dagar ledigt har jag lega i utav bara H. Jag har handvättat en hel del, jag har städat och diskat. Jag har hunnit baka en ny omgång med Chocolate Chip Cookies, med ett lite ändra recept, men inget jag blev nöjd med.

Så det blir till att fortsätta experimentera se om jag får till det som jag vill ha.

Inte för att de smaka dåligt, utan bara konstistens och smaker som inte kommer upp till de som jag vill ha dem som.


Och som jag skrev tidigare så jobbar jag på. Det känns bra faktiskt, för det ger mig ljus i varddagen.

Det ger mig hopp om framtid. Steg för steg sliter jag mig framåt.

Och jag kan snart sopa bort de gamla gråa gruskornen av mitt tunga förflutna från mina axlar.


Inte för att jag kommer att glömma vars jag varit, för de vore ganska dumt.

Ja mycket idiotiskt att glömma vilket H-vete man gått igenom, och jag lovar från min innersta själ att inte sätta mig i denna sits igen.

Skulle jag nånsin hamna i sådant läge igen, kan nån vettig människa då, banka in lite vett i skallen på mig.

Nä hua. Tack vet jag att jag har lyckats komma så långt, på alla plan.


Very well..


Jag fick ju en DVD/VCR-spelare utav mamsen sist jag var ner, så nu har jag suttit och tittat på lite hemvideos.

Åh vilken salig blandning utav känslor det blev. Allt från skratt till gråt.

Ja, vilka tider.


             


Detta är bilder som jag tog med kameran på tv'n.


Jaha, sen då vad mer har hänt. Jo jag har bleve helt betuttat i en låt, från en hemlös snubbe från Nashville som fick spela in sin låt med Jill och Magnus, och som nu har blivit rätt så stor här i Sverige. Så helt magnifikt underbart bra. Den hamnar även väldigt väldigt väldigt lätt på hjärnan. Rekomenderas!



Så har jag ju som ni sett tidigare sett att jag börjat slinga håret. Jag har fortsatt med det, och det blir bara ljusare och ljusare i mitt hår. Så till sommarn så kommer jag vara ganska fin i håret, plus att inte sliter ut det heller på samma vis som sist jag skulle bleka håret. Så blire snyggare och mer naturligt om man slingar det ljust.



Nä, nu ska jag ta och nanna. Sova några timmar, så jag orkar med ett kvällspass och lite annat göra innan det.

Sov så gott och så höres vi och synes vi inom sin tid.

God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards