Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Denise - 27 januari 2014 19:51


Hej där alla läsare.


Här kommer ett annolunda inlägg, jag tänkte se om det finns några läsare där ute som känner att de behöver något nytt i sin garderob.

Jag har ett restlager från firman jag hade, och nu vill jag få bort det.

Det är märkeskläder for real, eftersom jag hade en butik.





Tjejer:

 

FOX; Dunmore l/s Knit Pullover, stl. XL
 

Nikita, kortärmad skjorta, stl. S

 

FOX; Network Tank, stl. M

 

Nikita, Grafisk top, stl. XS & S

 




Jag lägger ut lite kläder för killar vid ett senare tillfälle.

Är du intresserad av någon av dessa, skriv en kommentar/gästboksinlägg med din mailadress för mer info. Alla sådana godkännes av mig innan de läggs ut så det är inget som okända behöver se.



Ciao

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards