Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Denise - 9 oktober 2009 11:27

Av Denise - 9 oktober 2009 00:00


Läste nyss att min älskade syster tänker lägga ner bloggandet.

Tråkigt, visserligen så har hon inte gett så mycket intressant på länge heller Tungan ute

Men men, tråkigt att folk ska vara så elaka jämt och ständigt.

Och det fula var att tidigare idag satt jag och funderade faktiskt på vars allt hat har tage vägen?

Inte ofta man hör om nån som sitter och spy galla.

Men känslan fick jag antagligen pga av att de var fel, och för att min syster sitter där.

Hmm.


Men, vill jag veta någon som händer runt henne så finns ju alltid andra sätt med ;)

The Old Fashion Way!

Ja Gå över till hon, (vilket kommer bli väldigt långt snart)

Eller ringa hon, skicka ett mess, eller mail eller face-a henne.

Ja vill man ha kontakt så får man alltid kontakt. Och då mena jag inte de där kontakt uttagen i väggen.

Nä hon bor inte där.


Puss på dig syster! <3

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards