Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Denise - 12 oktober 2009 23:29


Japp, jag fick höra när jag var liten att årstider ändras inte bara på en dag.

Jag börja faktiskt tvivla på de.

Med tanke på att på bara EN dag så övergår hösten till vinter.

Från en dag till en annan övergår sommarn till hösten med gulnande löv, osv.


Ja Idag var jag upp till pappa och hämtade lite grejjer och lekte med Ebba lite.

Så hon har nu fått upplopp för sina hyperaktiva sidor.

   


Sen åkte vi hem, jag la mig och vila en stund på soffan.

Vakna upp, började pyssla lite här hemma, (måste dock städa upp nu)

Sen nu för ungefär en timme sen gick jag ut och såg till min stora förvåning något vitt på backen.

Och de var snö, (NEEEJ, inte kokain! Vore ju slöseri ju).

Så nu har vi två tage oss en prommis över byn i detta vinterläge.

Jag vet inte men jag blir alltid lycklig när årstiderna ändras. Tro jag sagt det förr med.

Men jag uppskattar verkligen att de finns årstider.

Så får man nånting nytt att klaga på.


 


Nu ska jag ta och plocka upp lite här hemma.

Puss på er alla. <3

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards