Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Denise - 13 januari 2010 16:37

Hej alla trogna läsare som nästan gett upp hoppet om mig.

Ja jag är tråkig jag vet, men deal with it.

Kollade in min blogg och såg att de var ett tag sen nu.

Bloggtorka? nä skrivkramp.

Mycket har hänt, både roligt och mindre roligt.

Som nu är det nytt år, nya möjligheter för den optimisktiska delen av mig,men även den pesimistiska sidan säger nya problem.

Ok, problem kan vara bra med. very well..


Storasyster blev 40 på nyår med. Gamk'ring hon blidde på en gång.

Julen blev helt okey, men både stress och fylla.Sånt som händer.


Har egentligen så mycket på mitt hjärta men mycket som jag tyvärr inte kan dela med mig här.

Men de lilla som jag kan meddela är att jag är så redo att flytta härifrån.

Ja som vanligt.

Ska ringa Öviks kommun imorrn om jobb.

Ska nog ta en liten prommis upp te pappa och låna hans hemtelefon,

Knappt nå cash kvar på min mobila.

Sen ska jag börja hä bort grejer här, och se hur livet flyter på.

Tänker inte ta ut för mycket i förskott, men förhoppningsvis flytta jag ut härifrån snart.


Nä nu ska jag ta mig ann köket så jag kan göra mig Bullen's pilsnerkorv med bröd.

Syrran skulle dyka upp och låna datorn min med.

Så hon får nog en korv eller två med!


Puss på er alla och god jävla fortsättning!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards