Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Denise - 25 augusti 2010 12:58


jaha då folket..

nu sitter jag på miroi igen. men idag så är johanna här och nu sitter jag nere i bunkern och delar det lilla rummet med några av de nya...

de är riktigt trevliga.

jag har gjort repetitionsfrågorna för kapitel två idag.

de gick snabbt. nästan för snabbt.

jag ids inte börja med kapitel 3 idag.. bättre om jag tar de imorrn.

har jag lite imorrn sen om de går lika snabbt imorrn med har jag lite tid att kolla över för provet på fredag.

sweet.


igår när jag kom hem insåg jag hur jäkla tråkigt det är att vara hemma utan en dator. specieltl nu när man sitter vid en under dagarna.

jag kliver upp så jag kommer hit till halv nio och åker hem på eftermiddagen.

resternade tid efter middagen vad gör man?


idag när jag kommer hem ska jag göra fisk.

roligt onödigt vetande.. I know.


men kan berätta att jag var ute på stan och jagade efter lite roligt för helgen.

det finns fan inte att få tag på.

tragiskt..

men men..


vill ni leka med mig sen får ni ringa eller höra av er på typ facebook snarast.

har inga pengar på luren.


nä jag ger upp har inge vettigt idag.

puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards