Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Denise - 30 augusti 2010 18:25



Hehe jaha.. då har man spenderat en helg i långsele igen.

blev dart fredag och lördag.
dock finns de ju lite saker som dartklubben bör tänka på.

Fast de ids jag dock inte dra upp här.

men skoj hade jag iaf.

jag och jessi drog ner på appelbergs efteråt

och jag blev fullare än jag brukar vara van vid.

träffa roligt folk och ja dagen efter var man inte så pigg.

men sen på eftermiddag(kvällen åkte jag och var med cissi och elina en stund.

de blev lite pizza, sen tv med godis och senare när man kom hem, mer sova.


idag då.

ja jag passade på att umgås med sanna och emma en stund nere på sollestad.

handlade lite kläder med.

så nu har man lite nytt..

nu håller pappa på att ordna upp och kollar min dator..

han gjorde en reperation men de verkar som de kommer bli en omformatering trots allt. vi får se vad som händer.


imorrn, ska jag fånga dagen med min mor.

vi ska ut och vandra i lite skogsmark och se om man kan hitta nå bär.

dock liten risk men vad fasen.

nånting måste man ju kunna göra...


ja nu ska jag forsätta och surfa.

puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards