Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2013

Några steg framåt

Av Denise - 30 oktober 2013 21:13


Jag gett nog vara den mest dåliga på att uppdatera mig här.

Men, jag har så mycket annat så varför ödsla sin tid på att skvallra om sitt liv.

Men nu tänkte jag faktiskt göra det som en omväxling, så era nyfikna sinnen kan bli mätta.



Ja, tiden går jag har fullt upp nästan jämt. Nä kanske att ta i men jag har ändå mycket för mig nu för tiden.

För de första jobbar jag som en tok, sen hjälper jag Daniel väldigt mycket, och ungefär en gång i månan åker jag ner och hälsa på familjen. Väl där nere så är de aldrig en lugn stund heller så oftast är jag mer trött än innan jag åkte. Sen umgås jag med vänner. När jag väl ha något lugnt ser jag till att sova faktiskt.


Mitt senaste år har vare en enda sörja som de flesta redan förstått, men de blir ljusare och jag har nu avrundat mina besök med psykologen. De känns skönt att jag kommit så långt. Hon sa ju att behöver jag så får jag ju komma tillbaka så, de känns ju tryggt. Sen jobbar jag som aldrig förr, för att räta upp den ekonomiska delen i hela soppan, och som tur är har jag min godekvinna som hjälper mig.

Utan henne hade jag aldrig kommit så långt som jag gjort. Så en stor eloge till henne.

Vissa saker har jag inte fått någon rättvisa i, men just nu orkar jag tyvärr inte bry mig längre. Jag måste komma vidare, och det tar alldeles för mycket av mig att sitta och gräva ner mig.

Ärren sitter hårt inom mig, och med tiden bleks de väl, men tyvärr är detta en väldigt dyr lärpenning.


Jag känner mig stolt att jag kommit så långt i migsjälv och det jag gjort, men samtidigt så känner jag mig fortfarande väldigt liten och peckling.Trots att mitt självförtroende byggs upp hela tiden igen så märks det om och om igen hur skör jag är.


Men jag tycker så synd om vissa som inte har mer eget liv, så de gett sitta och fantisera ihop en massa för att deras avundsjuka är så stark. det roliga är jag egentligen inte bryr mig, men de är så synd hur en sådan sjuka kan förstöra en människa. För denne verkar tyvärr inte förstå, ju mer denne håll på och tro en massa, destu mindre är jag intresserad av att bry mig. Det enda jag kan säga är att lägg inte så mycket energi på mig, lägg energin på dig själv. jag klarar mig och jag är inte här för att ta nått eller någon från dig.


nu ska jag ta och slappna av. yga börj å bli tung.


ha de


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards