Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 29 april 2009

rubrik behövs ej

Av Denise - 29 april 2009 23:48


ja jag sitter hemma hos mina storasyster jag.

har väl inte de roligaste.

sitter och funderar på vad fan man ska göra imorn.

vet inte alls.

har ingen större lust att vara här, men kan inte direkt åka nånstans heller...

ska ju te junsele och jobba på fredag så.


lessna på att vara uppe hos pappa.

hunn är gjorde mig tokig,

småbarna betedde sig som småbarn,

och kände mig inte direkt välkommen.


very well.


har ont i nacken igen.

nä inte nackspärr utan som pappa tro så kan de vara nå nerver som spöka. skulle nog kunna gissa på nå sånt med.

med tanke på att de går upp emot huvvet så.

de gör ju ont på ett mysko sätt.

kan inte riktigt förklara de.

och de känns mer när jag är kall.

saknar min palestina-schjal.

den är alltid varm och go.

har ju fundera ett par dar vars den ha vare,

kom till slut fram till att den är ju glömd hemma hos jocke.

så aja..

för använda nå andra halsdukar och grejjer så länge.



saknar hans famn.

saknar att få ligga och pussa på hans rygg. på den där tatueringen om är mellan skuldrerna mot nacken.

tycker om när han kommer ut från duschen för han bruka lukta så gott.

brukar faktiskt säga de till han.

är kanske en aning löjligt, men jag tycker om att ligga när och känna hans värme och doften som luktar så gott på han.


vi har ju tyvärr våra små dispyter emellanåt.

men de är nått som är mellan oss.

önskar att de kunde fortgå så också.

sen om jag behöver prata ut ibland, så lyssna gärna.

men annars är ne väl inge att gå och fundera på.

tror största anledningen egentligen är att de finns två starka viljor, missförstånd och att jag som har svårt att ställa om mig lite efter 4 års, singel-liv och 4 års diss.

jag tror iaf de är 4 år sen jag hade nånting sist.

bleve vill, men de är väl inte så konstigt.

man orkar inte räkna.


javisst har jag njöte av mitt liv sm jag haft.

jag ångrar nästan ingenting.

men som syrran citerade en gång som stämmer nog.

"Bra omdömme får man av erfarenhet, och erfarenhet får man från dåligt omdömme"

de är ju de som jag gjort vare sig de var bra eller dåligt gjort som format mig till den jag är nu.

fast ibland undra man verkligen om man vill vara den man är?


aja..

jag ska se ifall jag kan göra nå annat än tugga sönder mina naglar nu!


Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards