Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Denise - 27 april 2009 23:03



Jag har hjälpt sanna och jenny med att städa upp vid uteplats vid sockerbiten. blev riktigt fint.

fick ju leka pyroman. alltid lika roligt :D

får se ifall vi ska måla imorrn eller om de blir senare ;P


 


HAHAHAHAHA!

Underbart. Min gamla bussis och klassis madde hade ne skoj på tv'n idag.

Hon var med i ballar av stål.

Asskoj ju ;D de gjorde du bra gumman!


Nä nu ska jag nog ta och byta om och krypa ner i sängen.

Se på tv'n där och se ifall man vill sova.


Saknar dig darl.

Längtar tills jag får träffa dig igen.



Puss på er alla!


Av Denise - 27 april 2009 17:11

Dagens humör: Ofokuserad

Dagens mående: Fina firren

Dagens borde: Äta mat

Dagens frisyr: stripigt i hästsvans

Dagens klädsel: strumpor (vita), bruna linnebyxor, grå/scart randigt linne med stjärnor. underkläder, liten hemlis ;)

Dagens planer: Ta en prommis med sanna

Dagens vill ha:  nya kläder, jocke, och varmt vatten ute

Dagens längtan: tills nästa gång jag ska gadda mig

Dagens fundering: Vill åka till leksands sommarland :P

Dagens beroende: vet inte. :S

Dagens tråkigaste:nackont

Dagens tidning:har ingen

Dagens låt: Quiet Riot - Stay with me tonight!

Av Denise - 27 april 2009 16:53


Den här låten är så otroligt skön!

Me gusta me gusta!



Undra när Sanna hade tänkt att bli klar!

Är sugen nu på att komma ut och gå lite.


Sen har jag vare lite busig och beställt lite grejjer.

Får väl dem inom en vecka!

Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards