Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Denise - 3 april 2009 15:25


Citering som lät roligt ;)


 Ja, nu har jag sutte och fått en bit tårta hemma hos pappa.

Göttans.

Ångermanlandsstubben.

Jessi den tyck du om. ;)


Nu sitter man och uppdaterar livet stora 

trista nyhet.


Undra om carro ska få ta och ge mig en kopp kaffe.

Se om de finns nå mer man kan stoppa in i kakhålet.

Hehehe...


Angående huvudvärken så ligger den fortfarande och småirriterar.

Även fast jag tage mig lite migränmedi.

Aja.. märks väl om jag ska dö eller inte.


Aja.. vi hhöres!

Pussssssssss

Av Denise - 3 april 2009 12:21

jessi ringde precis.

Lyllo henne som ska få så mycket tillbaka..

Hmm själv lär man väl hamna på nån restskatt eller nått.


aja.. har nyss duschat så man ska göra sig klar att kunna åka ner te stan

Ska ta ut nå pengar sen gett jag in på apoteket.

Alvedon hjälper inte längre mot min huvudvärk...

Har nu haft så här ett par dar.

Igår natt slog migränen till som fan.

Fick inte behålla mycket. Hua hua

Hemska tider.

Men kiwan är go hon!

tur att jag har henne iaf.. hihihi


Pus på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards