Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Denise - 11 april 2009 17:27


Den är rolig den..

Hehehe nu ska ni få en tjuvkik på min nya gadd!

Hehehe

Puss puss!



 


 


 


 


Puss På er!


Av Denise - 11 april 2009 16:15



Ja Glad fortsatt Påsk :D

Nu är de Påskafton och idag ska man måla sin ägg.

Ja åh ägga som ä så dyr.

hehehe... ja och jag förstår varför.


 


(Bilden är lånad av Trasselsudd, för de är vi som har klurat ut varför Ägga ä så dyr)


Aja... man sitter hemma hos pappa igen.

Ska umgås lite med lillasyster snart.

Jag ska tvätta ansiktet och sminka mig lite, så man inte ser så spetälsk ut!

Ja jag tycker att jag ser spetälsk ut uppi ansiktet.

En finne som ligger precis där en av piercingarna sitt så jag har ju fått lov att ta ur den. Irriterande.


De fan i mig fint väder ute idag och de var ne igår me.

Så härligt.

Man blir pigg i sinnet och glad i själen.

 Härligt de ju. Våren och sommar känns ända in.

Apropå sommar, så sa jag till min Stora syster att de kändes som sommar tidigare.
Jag bredde en macka,och de kändes som man satt ute i ett förtält till en husvagn och skulle få sig en smörgås för att se gå ut och knäppa en öl och må gott ute.

Hehe styggt styggt!


Nä nu ska denna docka ta och göra sig lite människa.

beltane fire danced skrålar ut från högtalarna och jag längtar nu till beltane.

Hihi..

Puss på er och Glatt fjask och glad pjåsk!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards