Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Denise - 24 april 2009 11:31


Face down in the gutter,
won't admit defeat though his clothes are soiled and black,
he's a big strong man with a child's mind,
don't you take his booze away... (hey!)

Av Denise - 24 april 2009 10:41



God förmiddag på er allihopa.

Jag och Rasmus sitter som ett gäng tröttisar.

Han är rastlös och jag nyvaken.

Jag tyck de är rätt kallt inne och jag dricker o'boy.

mamma köpte de åt lilla mig igår :D

Hon är så söt så. hehe


Åkte med jocke ner te henne igår.

Jag hade tänkt att jag skulle fixa hennes dator nu en gång för alla,

men icke.

Tro inte på fan att när man är vi sopstation så kommer man på att man glömt skivan hemma.

Lite less man blidde.

Men men.

Jag fick iaf nån go mat av mamms.


Frågade Jocke innan jag steg ur bilen om de syndes väl?

Ja vid ögat. Nä sa han.

Men när jag kom upp te mamma, fick man höra att de var som lite blått.

Sen under den närmaste timmen så växte de där blåögat.

Ja, såg ut som man bleve misshandlad.

Hahaha... :P


Men de har börja försvinna nu.

Lite tråkigt tycker jag ändå.

Tyck de var ju som lite roligt.

Med tanke på att de är ju självförvållat.

Precis som vågen är duktig på.

De stå i stjärntecknet att de flesta saker som händer i vågens liv står de själva för. Ibland t.o.m sin egen död!

Styggt!


Ja jag tycker om att läsa stjärntecken.

So what?

Nä.

Nu ska jag fika lite sen vänta på att mamma komma hem.

Sen ska jag åka hem.

och börja städa upp innan Jocke komma hem.


Ni, ta ne lugnt, och var inte lika dum som mig och skaffa blåtiror.


åh BTW!

Hehehe skämta med mamma igår om de där.

Jag kallades Vira Blåtira, men kom fram till att jag skulle lånat Jessis hund Vira. Vi hade gjort värsta teamet. Vira & Blåtira :D


Heheh Bye bye everyone!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards