Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Denise - 21 april 2009 21:28


ja snart får man väl sova.

Hoppas jag.

Ja.

Sitter bara på att Jocke ska ta och komma.


Har gjort mycket idag.

Tvätta, städat, ute och gått tills att alla kroppsdelar vill falla isär.


Nä vi höres!

Ciao

Av Denise - 21 april 2009 11:09


Är alldeles nyvaken.

För en timme sen ringde Jocke och väckte mig.

Ja, han tyckte att jag då redan hade sove bort en hel dag.

Men men.. Är uppe nu.

Ska få i mig något sen börja tvätta.


Ikväll kommer han ner.

Bara för att inte jag skulle få sova själv.

Hur rart är inte de på en skala?

Så ska vi se klart de sista minutrarna på Hitman.


 


Igår pratade jag lite med pappa om bilen min.

Vi ska ta och skriva över den på mig nu.

Så han slipp stå och betala på den nå längre, även fast de är en strunt summa just nu. Den stå som avställd.

De finns ju en anledning.

Den är inte så brukbar just nu, men Jocke ska hjälpa mig med de problemet nu. Så vi kan ställa på den, besikta den och så småning om börja använda den. Ska bli skoj.

Har inte kört den nu på snart två år.

Den la av strax efter midsommar efter att jag tog körkortet.


Aja..

ska gosa med katta nu en stund och vakna till.

puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards