Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Denise - 14 april 2009 16:14



nu sitter jag hemma och käkar potatisbullar med äppelmos!

Ja de fungerar faktiskt, men lite mysko!


I natt fick man sova hos sanna. Man kom inte in genom porten. Men de förklarar ju saken med att mina nycklar är hos min syster.

Hon ringde idag och frågade ifall jag saknade dem.

hehe.. ^^


Angående vad som hände min lilla Kiwi igår, så ska du få svar!

Jag kokade marsánsås till min chokladpudding igår,

och efter jag tage bort pannan från plattan så tykte Kiwi att hon skulle hoppa upp och kika på vad jag gjorde så hon satte fram tassarna rakt på plattan. De gick snabbt undan där ifrån och jagade stackarn för att skynda hä  tassarna under kallvatten.

De var inte populärt kan jag lova.

Sa hela tin till hon " dumma dumma katt"

Hehe bränt barn lukta illa! hahha


De verkar som hon klarade sig iaf.

Hon verkar inte ha ont idag och de ser som normalt ut.

Mammas knäppgök de där!


 



Ja undra om man får besök ikväll eller hur de bli?

Han skulle höra av sig lite senare.

Aja.. Jag ska och plocka ihop min tvätt.

Den ligger lite strödd nu.

Så vika ihop och stoppa undan!


Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards