Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Denise - 4 april 2009 13:40


 Ja igår var man lite chafför. ^^,

Cattis och Pasi hade lite skojdart igår.

Så syster frågade om inte jag kunde skjutsa henne och härnan.

Ja varför inte. Hade ju som inge annat för mig så.


Sen fter man släppte av dem så åkte ja ju te lillasyster med john.

Så satt man där. Fick sig en bit tårta och en bit mat!

Men hon satt för de mesta i telefon, eller iaf till innan Johnnyboy came to town!


 


Sen åkte man vidare. Hälsade på Sanni en sväng. Kajsa var där också.

Så for vi ner te den stora staden och lämnade Larsan längs vägen. Han var som jobbig! Hahaha, nä jag bara skoja!

For på affuren! Inhandlade lite dynga, For vidare hem.


Sen ville min bror att vi skulle hämta lillen!

Ja de gick väl bra förutom att de tog ju som evigheter innan de kom ut.

Både jag och Gunilla började bli irriterad.

Jag för att jag satt i bilen och vänta, och syrran för att han skulle tydligen spela sen länge tillbaka. Min bror är ju som han är.


 


Men de anlände ju till slut.

Sen blev nån timmes kasning och sen var de allra flesta klar för att åka hem.

Syster hade ont, och de är ju förståeligt.

Och de flesta var trött. Inklusive jag!


Men nu är de ny dag! Med nya tag!

Sitter nu med en kopp kaffe.

Ska snart hoppa in i duschen, göra mig någt att äta.

Sen ska man nog plocka ihop allt och dra hem te sanna sen.

Ska ut ikväll!

Feest!


 


Hahaha, ja tårtan får symbolisera fest! Fast de blir nog ingen tårta idag.

*Suckar djupt och deppar ihop totalt*

Hehe...


Sen har jag fått en låt på hjärnan som vägra sluta snurra.

Kommer inte de sluta snart har jag nog kört sönder låten och de vill jag inte!

Sanna vet vilken låt jag tänker på.

Ni andra får gissa!


Aja..


Nu ska jag ta och göra nån nytta!

Pusss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards