Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Denise - 10 april 2009 18:11


Jag är så nöjd och jag har fått många fina kommentarer även de som inte är så rolig också, ja från dem som inte tyck tattueringar.

Men whatever.

jag tycker om och som jag sa igår, så kommer jag att bli en gammal rynkig tattuerad hårdrocks mormor/farmor.

ja vad nu jag kommer få för kön på unga vet jag ju som int.


jag ska lägga upp bild motivet sen.

Sitter int vi min dator nu så de går som dåligt.


Sitter hemma hos pappa, och låna lillasysters dator.

Jag måste få nörda lite.

har inte fått gjort de på typ två dygn.

jag säg då de.


var upp te ramsel igår.

lite chafför.

de var rätt skoj...

men man blev ju rätt trött och less efter ett tag.

mycket ljud och liv för sig där så, inte så konstigt.


hmm vet inte nu vad jag ska skriva mer.

Hoppas min vän ringer snart.

Var så roligt att få prata med denne.

kändes skönt.



Aja...

Puss på er och glad påsk!!!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards