Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Avslappnad

Av Denise - 24 januari 2014 22:10


God afton.


Jag sitter nu och jäser framför tv'n och datorn. Jag har jobbat en kväll så nu ska jag bara varva ner innan sängen kallar mig.

Daniel ha vare förbi och surrat lite granna, och så hade han med sig lite mat så jag har fått stoppa lite mat i magen. Gott vare, och de behövdes. Jag är jävligt dålig på att äta ordentlig mat, de erkänn jag, men äärsch, jag klarar mig.

Det har vare en rätt skön afton på jobbet. Det är ganska skönt att man inte bara behöv stressa, utan även kan få känna att de händer saker utan att behöva halvt dö på kuppen. Nä, kanske att ta i, men jag tro alla som jobbar, oavsett vilket yrke, tycker att det ska vara lagom tempo. Är det för mycket då blir man inte direkt fokucerad, och äre för lite, då blir man bara slö och slapp.

Nä idag känns faktiskt livet rätt trevligt. Dagen började otroligt segt och jag kände inte alls för att stiga upp, men en dusc och att komma ut i kylan gjorde saken bättre. Sen att få träffa människor som är glad och surrsjuka och uppskattar att man finns, fick en att piggna till lite mer. Sen så klart, kaffet. Utan kaffet hade jag nog gått som en zombie.


Sen när det var dags att sluta jobbet och börja gå hem, kände jag suget efter cola och ostkrokar. Jag drömde mig bort att få ligga i Von Ankas pengakammare fast man byter ut perninga till ostkrokar. Ja tänk om man kunde ha ett sånt rum, med en trampolin som man kan hoppa rakt ner i ostkrokar. Vilken lyx! Mmmmmmmmmmm


Nu önskar jag er alla en god natt, för nu blir till att byta om till nattsärken och hoppa ner i sängen, knocka kudden, och dra mitt gamla täcke över yga.  Nighty night, let the bedbugs bite!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards