Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Före mid-dagen!

Av Denise - 18 januari 2010 13:35


Folk, nu undrar du säkert varför jag gjorde ett bindesstreck på middag.

Ja, de är så enkelt att få er att förstå att jag är uppe före tolv och inte typ fyra fem då de är middag!

aja...


Jag har lyckats tage mig upp före tolv nu par tre dar..

Riktigt trevligt.. känner mig stolt faktiskt.

Sen en annan grej som jag känner mig nöjd över att jag har fått tillåtelse att låna Ebba en gång om dagen nu, för att ta en streckare runt elljusspåret.

Ja jag sitter/ligger mest och kollar på HIMYM numera.

Så jag behöver lite motion för att klara av migsjälv.

Inte dumt alls.

Så jag ska snart gå över och låna Ebba en stund och ta en tur.

Gick en vända igår och när jag kommit hälften av de stora spåret, klockan var halv fem, ja jag ringde jessi och berättade och fråga om tin,

vad händer, jo de släcker spåret.

Vad är de för fasoner!?

Ska elljusspåret inte vara tänt mer en nån timme bara?

Tänk alla som vill hem från jobbet, äta sen ta sig en tur på skidorna längsspåret då?

De hinn ju aldrig.


Very well..

Det var skönt iaf att ta sig en runda.

Senare idag ska jag och jessi och Prille iväg att åka skridskor med.

De kommer smärta i fötterna men fan så skönt ändå.

Röra på sitt fläsk lite...


Nä nu ska jag se så inte katta och råttis river stället.

Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards