Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Denise - 5 augusti 2012 11:49


Hej hopp..


Jag är nu hemma på timmar, börjar i eftermiddag igen.

Mycket har hänt under tiden jag inte orkat sitta ner och skriva. Jag har ärligt ingen större skrivinspiration vid denna dator.

Jag har vare på bilbingo, haft tjejkväll med kollegor, haft migrän, jag jobbar, och jag har annat för mig med.


Imorrn så ska väl syster komma upp och vara med mig. Det känns jätteskönt faktiskt.

Behöver nån typ av grund att stå på då de känns som jag vandrar på vatten.


Jag är fortfarande väldigt vilsen och i huvvet ensam.

Det spelar egentligen ingen roll att jag umgås med folk hela tiden, jag känner mig ändå ensam.

Men jag måste verkligen säga tack till alla som har ställt upp och orkar lyssna på mitt gnällande.

Jag fattar att jag är jobbig som ältar det om och om igen. Hehe ni får ryta i om jag blir alldeles för jobbig.

Jag tål höra de.


Nä jag ska ta och vila en stund.

Även fast jag sove rätt bra i natt så äre som jag inte sove nått ändå. Hmmm...

very well. Have a shitty nice day.


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards