Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

Tvättarafton

Av Denise - 17 januari 2014 20:27


Jag ligger nu och slöar lite framför datorn och småkikar på tv'n medan jag inväntar att de sista i tvättstugan ska bli torrt.

Jag känner hur huvvet har gjort sig till känna. Den säger jag finns här bara så du vet, jag ska inte göra ont jag ska bara vara ltie irritersam mot dig. Så du absolut inte glömmer bort mig. Ingen risk. Äre inte värken som gör sig bemärkt så finns ju alltid alla gamla hjärnspöken med.

Som när jag gick på affärn idag, eller rättare sagt, då jag gick hem från affärn, så drabbades jag just av ett hjärnspöke som fick mig väldigt illamående. Magen började krampa ihop sig som att man ska kräkas men så blev inte fallet.

Jag skakade mest på huvvet och försökte allt jag kunde tänka på allt annat. Jag hatar verkligen mina hjärnspöken.

Enda jag vill är ju att kunna radera alla minnen och allt som följt med.

Men men, bit för bit har jag kommit längre upp, och nog jävlar ska jag fan ta mig ända upp! Sen kan jag stå där och spotta ner på bedrövelserna. Att bli så nertryckt av en människa, och sen ta sig bit för bit uppåt igen, visar ju på att man kan vara seg. Och jag tänker då fan bli segare än kola. Jag har sagt länge att jag tänker bli n bitterfittakärring på min ålderhöst och jag ska sitta i en stuga med några getter och ingen ska fan få försöka klampa in mitt liv hur som helst. Ja ibland känner jag mig redan som en sådan, men jag har alldeles för lätt till skratt så jag har lätt för att få upp mitt humör igen.

Och det är väl tur.


Nä men jag undrar jag, det kanske är dags att gå ner till tvättis igen och kolla hur det går med kläa.

Ha en fortsatt trevlig fredagsafton.




 
 
Ingen bild

Din prinsessa

17 januari 2014 23:36

Snyggfan!

Denise

18 januari 2014 00:33

Tack sessan :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards