Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Denise - 6 augusti 2009 14:15


Ja, nu sitter man här igen och uppdaterar dagen i all ära.

For hit igår för att mamma bad mig hjälpa na i morse med att ta ut hunn så hon kunde hinna göra sig iordning för besiktningen.

Ja de var tidig morgon för oss idag.

Eller ja, iaf för mig.

Halv 6 imorse var jag uppe. Sove dåligt har jag också, Rasmus med.

Och vi lista ut varför. Vi glömde bort att rasta han innan läggdags.

Stackarn, men som tur var klev jag bara upp, tog på mig kläa och gick ut.


Igår då, ja vi tog och sydde upp mina svarta gardiner så nu är de klar.

Blev lite senare än vanligt för mamma att lägga sig. Och de är därför vi glömde bort lilla sötrasmus för att vi höll på med gardinerna till sömn.

nööjd. De är ju klar nu!

Idag ska vi fortsätta med mina röda sammets (ja velour för den som är mer avancerad). De kommer bli så fint.

Sen nu när v var på skattis en sväng så såg jag svarta och vinröda ljus.

Perfekt till mitt hem.

Måste köpa dem sen!


Aja..

Köpte hem lite grejjer så jag kan sy när jag kommer hem med.

Ska få ta med mig gam-symaskin sen imorrn.

Så då kan jag hålla på hemma med. JIPPIE!

Sen måste jag prata med jessi om en grej jag och morsan satt och surra om igår. Även vi har diskutera lite de förut.

aja.

Köpte hem måttband iaf, med Inches-mätning!

Tog och mätte min midja nu och nu vet jag de.

29 inches, så korsettmåttet då blir 26.!

Perfekt!

Och här är korsetten jag önskar mig:


Den finns på http://www.fairygothmother.co.uk/

Där finns de hur mycket snyggt som helst.

Synd bara att de är sånna fina priser med.

Jag räkna ut att jag kommer nog få lägga 2500:- på den där korsetten.

Blir säkert lite mindre men man vet ju aldrig.

Så nu har jag ännu en grej till min önskelista.

Hoppas att tomten ser att jag vare snäll iår :D hahaha.


Nä nu ska jag göra nånting annat..

Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards